جایگزین جدید جنیفر لوپز در آمریکن آیدل + عکس

ظاهرا” قرار است ماریا کری جدیدترین چهره امریکن آیدل باشد.

به گزارش سه نسل به نقل از آفتاب ، روز پنج شنبه استیون تایلر اعلام کرد که بعد از دو فصل همکاری با آمریکن آیدل ، اینک قصد دارد این برنامه را ترک کند.

علاوه بر این گزارشات اخیر حاکی از آن است که رندی جکسون هم این برنامه را ترک خواهد کرد ، جنیفر لوپز هم اعلام کرد که قصد دارد آمریکن آیدل را ترک کند.

اکنون منابع خبری به یواس ویکلی گفته اند که ستاره پاپ ، ماریا کری در حال انجام مذاکرات جدی برای پیوستن به هیئت داوران این برنامه تلویزیونی استعداد یابی است.

یکی از کارمندان این برنامه گفت:” تهیه کنندگان این برنامه قصد دارند همه چیز را نو و جدید کنند.”

” آنهادر حال انجام مذاکرات جدی با ماریا کری هستند وبستن قرارداد با این خواننده خیلی محتمل و نزدیک است.”

شایعات اخیر حاکی از آن است که آدام لمبرت هم ممکن است یکی از داوران جدید این برنامه باشد .

بنا به گزارشات رسیده ، این خواننده که در سال ۲۰۰۹ در این رقابت استعداد یابی ، مقام دوم را بدست آورد ، حدود یک ماه است که با مسئولان این برنامه استعداد یابی در حال مذاکره است. از نظر مدیران این برنامه آدام لمبرت انتخاب بسیار خوبی برای این برنامه است زیرا او طرفداران زیادی دارد و علاوه براین مشکلات و سختی هایی که شرکت کنندگان این برنامه با آن دست و پنجه نرم را کاملا” درک می کند.

“او کاملا” درک می کند که وقتی داوران نظرات خود را اعلام می کنند شرکت کنندگان مضطرب چه حس و حالی دارند و مسئولان این برنامه خیلی خوب می دانند که انتخاب او به عنوان داور کار کاملا” درستی است.

“حضور او در آمریکن آیدل جلوه ویژه و منحصربفردی به این برنامه می دهد . مردم او را دوست دارند.”


جدیدترین مطالب تفریح و سرگرمی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.