جای خالی نمایندگان در تبلیغات/نام مطهر فاطمه زهرا(س) بر زمین کوچه و خیابان!

در شهر و در هیاهوی تبلیغات مجلس نهم

روز گذشته آغاز تبلیغات مجلس نهم به تهران چهره دیگری داد و مردم در اماکن عمومی با یکدیگر در مورد کاندیداها به بحث و گفت‌وگو می پرداختند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا،با به صدا در آمدن زنگ آغاز تبلیغات مجلس نهم، شهرهای کل کشور رنگ بیلبوردهای تبلیغاتی گرفتند.

۱۳۰ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات یک هفته مهلت دارند تا برای جلب اعتماد و رای مردم بکوشند.

دومین مرحله انتخابات مجلس نهم روز جمعه ۱۵ اردیبهشت و کمتر از یک ماه مانده به آغاز دوره آتی فعالیت بهارستان برگزار می شود.

بنا براین گزارش روز گذشته آغاز تبلیغات مجلس نهم به تهران چهره دیگری داد و مردم در اماکن عمومی با یکدیگر در مورد کاندیداها به بحث و گفت‌وگو می پرداختند. روز گذشته در شمال میدان انقلاب-کنار سینما سپیده- ویدیو پروژکتوری با دو پرده نصب شده برای رهگذران سخنرانی‌های کاندیدهای مجلس نهم را به نمایش درآورد؛ همچنین در نقاط مرکزی و جنوب تهران روش سنتی تبلیغات مغازه‌ای! رواج پیدا کرده است.

گفتنی است در این میان گاهی یک نماینده را با عکس‌هایی از نماهای مختلف در یک کاغذ تبلیغاتی  مشاهده می‌کنید و یا با ریسه‌ای که تنها نام چند نماینده را دارد؛ در سر در دانشگاه تهران و اطراف روبرو می شوید.

آنچه در این میان پررنگ به نظر می رسد حضور کم رنگ برخی از کاندیداهای نمایندگی در میان مردم برای پاسخگویی و سخنرانی است. همچنین نام حضرت فاطمه زهرا(س) در بروشور انتخاباتی یک جبهه که در کوچه و خیابان روی زمین پخش است و به زیر دست و پا افتاده، ذهن را آزار می‌دهد. کاش مسوولان چاپ و پخش این تبلیغات فکر بر زمین افتادن نام بی‌بی دو عالم را کرده و نام ایشان را به تبلیغات اضافه نمی‌کردند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.