جا ماندن کیف در صحنه سرقت خونین هویت دزدان را فاش کرد

۳۰ آبان ،

جا ماندن کیف یکی از دزدان خشن در صحنه سرقت خونین از پسری کافی بود تا آنان به ایستگاه زندان برسند.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛  از ساعت ۱۰ صبح ۹مهر ماه ماجرای حمله دو موتورسوار به مردی در حال خارج شدن از خانه‌اش پیش روی پلیس پایتخت قرار گرفت و این در حالی بود که در جریان دزدیدن لپ‌تاپ این مرد، وی زخمی شده و در بیمارستان تحت جراحی قرار گرفته بود.
با توجه به خشونت در این سرقت مأموران اداره ۵ پلیس آگاهی با هدایت سرهنگ یوسف‌وند دست به تجسس‌‌های ویژه‌ای زدند و در اولین اقدام به تحقیق از مالباخته پرداختند.
اظهارات شاکی پرونده
این مرد گفت: « با همسر و پسرم برای رفتن به محل کار از خانه‌ام واقع در اتوبان مدرس نرسیده به خیابان زهره خارج شدیم؛ به خاطر پارک در ابتدای کوچه‌مان، پسرم در حالی که کیف‌ لپ‌تاپش را به همراه خود داشت به سمت محل پارک خودرو حرکت کرد که ناگهان دو موتورسوار با چاقو به سمت وی حمله کرده و شانه و پای وی را هدف قرار دادند؛ وقتی که برای کمک به علی خود را به این دو موتورسوار رساندم، آنها برای من نیز چاقو کشیده و پس از سرقت کیف لپ‌تاپ با سرعت پا به فرار گذاشتند.
این مرد از جا ماندن کیف جیبی یکی از دزدان در محل سرقت پرده برداشت و گفت: «بعد از فرار دزدان من و همسرم دیدیم که خون بسیاری از علی رفته است؛ ناگهان، علی با اشاره به کیف جیبی کوچکی گفت که کیف برای یکی از دزدان است که از جیبش روی زمین افتاده و دزد در آن لحظه متوجه افتادن کیف نشده است.»
همین کیف جامانده از دزدان کافی بود تا خالق ۱۸ ساله در پاکدشت شناسایی شود. کارآگاهان فاش کردند این پسر از اشرار است که بیشتر اوقات خود را با یکی از بستگانش به نام مجید، ۱۹ ساله سپری می‌کند که با شناسایی هر دو پسر تصاویر آنان از سیستم جامع پلیس به دست آمد و مشخص شد که مجید نیز در صحنه سرقت حضور داشته.ساعت ۷ صبح ۲۲ آبان ماه، خانه ۲پسر چاقو‌کش در پاکدشت شناسایی و هر دو غافلگیر شدند.
با پیدا شدن یک موتوسیکلت پالس قرمز رنگ در خانه این دو دزد مشخص شد که آن نیز ۲۸ مهر ماه در افسریه زورگیری شده است.
در تحقیق از پسر جوان که هدف ضربه چاقوی دزدان قرار گرفته وی ادعا کرد مجید همان مهاجم بی‌رحم است که چاقو در دست داشت و مجید نیز جرم خود را پذیرفت.

منبع: شبکه ایران


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.