جباری‌زاده:باید اشخاص سهم‌خواه از فدراسیون بروند

۱۰م دیماه ،

حسین جباری‌زاده در مورد لغو محرومیت تماشاگران گیلانی در دیدار تیم‌های داماش و آلومینیوم عنوان کرد: این هم از لطف کمیته انضباطی است. نمی‌دانم چه بگویم. روزی آقایان دم از فوتبال پاک می‌زنند و روزی خود چنین مسائلی را به وجود می‌آورند. نمی‌دانم دنبال چه چیزی می باشند. با رفتارهای خود تمام مسائل قبل را خراب می‌کنند.

وی ادامه داد: ای کاش کمیته انضباطی برای رای خود احترام قائل می‌شد و رایی را صادر نمی‌کرد. واقعا متاسفم چرا رایی صادر می‌کنند که نمی‌توانند انجام دهند. حداقل در رای اولیه عنوان می‌کردند تجدید نظر وجود دارد. چرا با چنین کارهایی هواداران و شرایط تیم حریف را دگرگون می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم خاطرنشان کرد: خدا را شکر به رای‌های حسن‌زاده عادت کرده‌ایم. حسن‌زاده گیلانی است و این امر برای اولین بار نیست که رقم می‌خورد. سال قبل در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان چنین اتفاقی نیم ساعت قبل از بازی رخ داد و تمام مسائل حل شد. در دیدار با شهرداری یاسوج نیز بازیکنی که اصلا در لیست ۱۸ نفره حضور نداشت، در نیمه دوم به بازی آمد و همان بازیکن یک گل به ثمر رساند.

وی افزود: به این رای‌ها عادت کرده‌ایم. امیدوارم این رای‌ها مظلوم کشی نباشد. این مسائل وجهه خوبی برای فدراسیون ندارد. خوب نیست فدراسیون با مصاحبه یا تهدید یک مدیرعامل به خود بلرزد. البته ما دل‌مان به این خوش نبود که این دیدار بدون تماشاگر برگزار شود زیرا بازی بدون تماشاگر جذاب نیست اما باید عدالت رعایت شود.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص صحبت‌های کفاشیان مبنی بر استعفایش تصریح کرد: بودن یا نبودن کفاشیان چیزی را درست نمی‌کند. باید عواملی که خودشان را سهم‌خواه، برتر یا مدعی‌العموم می‌دانند از فدراسیون بروند. اگر آنها حضور داشته باشند هر کسی جای کفاشیان بیاید همین خواهد بود.

وی ادامه داد: من سه مورد را اشاره کردم که به وضوح می‌توان شرایط را درک کرد. البته فدراسیون یا کمیته انضباطی به این مسائل عادت کرده زیرا دو روز صحبت‌ها و شکایاتی مطرح می‌شود و بعد به فراموشی سپرده می‌شود. استعفا آخرین راه حل است اصل موضوع ایراد دارد باید در صدد برطرف کردن آن برآییم.

جباری‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود اعضای مجمع با کفاشیان می باشند، گفت: ما طرفدار فوتبال هستیم بعضی‌ وقت‌ها عملکرد فدراسیون نگران کننده می‌شود. شرایط کنونی کمی نگران کننده است و باید برای سروسامان دادن به آن هر چه زوتر اقدام کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.