جباری در کمیته انضباطی

جام جم آنلاین: علی فتح‌الله زاده از سپردن مجتبی جباری به کمیته انضباطی باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال خبر داد.

امروز (شنبه) مجتبی جباری بازیکن میانی تیم استقلال که در تمرین این تیم شرکت کرده بود، در اعتراض به مشکلات مالی باشگاه از بازیکنان این تیم خواست که تمرین را تحریم کنند. بازیکنان نیز با جباری همراه شده و در حالی که پرویز مظلومی و دستیارانش آماده شروع تمرین تیم بودند، از انجام تمرین سر باز زدند.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با انتقاد شدید از این اقدام مجتبی جباری گفت: او باید در کمیته انضباطی باشگاه و فدراسیون فوتبال پاسخگوی رفتار نامناسبش باشد.

وی با بیان اینکه جباری بیشتر از سایر بازیکنان پول قراردادش را دریافت کرده است، گفت: همه تیم‌ها به بازیکنان‌شان بدهی دارند. مگر سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی، پرسپولیس و… بدهی ندارند و تمام پول بازیکنان‌شان را پرداخت کرده‌اند؟ آن‌ها هم به بازیکنان‌شان بدهکارند.

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه با کمک هیات مدیره بدهی بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد، گفت: قطعا فردا تمرینات تیم برگزار خواهد شد تا تیم، آماده بازی با نسف قارشی ازبکستان شود.

استقلال دوشنبه شب برای رویارویی با نسف قارشی در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی تاشکند خواهد شد. این بازی چهارشنبه برگزار می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.