جباری: غیبت کریمی به سود استقلال است

۳۰م دیماه ،

به گزارش فارس، مجتبی جباری در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: شرایط ما خوب است. تمرینات خوبی داریم و برای قهرمانی انگیزه داریم. بازی خیلی سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم. باید همه چیزمان را در تمرین به دست بیاوریم. شرایط تمرین ما خوب شده است. پرسپولیس سدی است که باید از آن برای قهرمانی رد شویم. انشالله بازی با کیفیت باشد و ببریم و راحت‌تر بتوانیم قهرمان شویم. پرسپولیس در سه چهار هفته اخیر هم خوب نتیجه گرفته است.

وی ادامه داد: همه هواداران می‌دانند چقدر این بازی حساس است و بیشترین توجه به این بازی را دارند. همیشه آمده‌اند و حمایت کرده‌اند و متاسفم که امکانات تماشاگران کم است. استقبال‌ آنها بی‌نظیر است از همه آنها ممنون هستم و پشتیبان تیم ما می باشند.

جباری افزود: خط میانی دو تیم خیلی خوب و هماهنگ می باشند ولی ما بهتر هستیم. چند‌ هفته‌ای هست که بهتر شدیم. نقاط قوت ما مدافعان و دروازه‌بان ما می باشند. آنها این اطمینان را می‌دهند که موفق شویم و گل نخوریم. مهاجمان ما هم خوب بودند و از فرصت‌ها استفاده کردند. استقلال در هر سه خط خوب است. تیمی که صدر جدول است منوط به یک خط نیست. می‌خواستم از بازیکنان تشکر کنم. بازی با ملوان خوب نبودیم.

جباری در مورد غیبت کریمی در دربی گفت: کریمی چند دربی بود بازیکن بزرگی است و اعتماد به نفس زیادی دارد. مسلما نبودنش به نفع ما است اما دیگر بازیکنان حریف آماده و با انگیزه می باشند.

جباری در مورد اینکه هواداران انتظار دارند شما جزو بهترین‌ها باشید و آیا به مجیدی و برهانی می‌توانید پاس بدهید، گفت: بله پاس می‌دهم. خودم صد درصد آماده نیستم به خاطر جراحی و مشکلات آرام آرام آمدم. از کادر فنی تشکر می کنم به من فرصت دادند و من خیلی فرصت برای بدنسازی نداشتم. فشار بازی‌ها را تحمل کردم. کم کم به آمادگی بدنی می‌رسم. می‌دانم مشکلی نداریم. می‌دانم چقدر این بازی حساس است و اگر برنده شویم تاریخی می‌شود و همه از آن صحبت می‌کنند.می‌دانیم اگر خوب باشیم هواداران استقلال لذت می‌برند. مردم خارج از ایران هم لذت می برند. دو هفته مطبوعات به این بازی می‌پردازند و بازیکنان در شرایط ایده‌آل قرار نمی‌گیرند و با آرامش یک دربی زیبا ببینیم اما سه امتیاز را می‌خواهیم.

 دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس روز جمعه ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.