جباری: گرفتن ۹ امتیاز از ۳ بازی ساده نبود

۲۹خردادماه،

مجتبی جباری پس از پیروزی مقابل کره جنوبی و صعود به جام جهانی اظهار داشت: واقعا خیلی خوشحالم که این اتفاق بزرگ در فوتبال ما افتاد اما باور کنید راه سختی را برای جام جهانی پشت سر گذاشتیم. شاید در یکی از بازی‌هایمان مقابل لبنان و ازبکستان نتیجه را از دست نمی‌دادیم الان خیال‌مان راحت‌تر بود ولی همه چیز تمام شد و ما در اولسان کره به جام جهانی رفتیم که فکر کنم شیرین‌تر بود.

به گزارش فارس، وی افزود: کار سخت بود اما از سه بازی ۹ امتیاز گرفتیم و به عنوان تیم اول صعود کردیم. شاید خیلی از صاحب‌نظران این نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کردند اما با اتحاد و یکدلی بچه‌ها و فعل خواستن به هدف‌مان رسیدیم.

جباری ادامه داد: خودتان می‌دانید واقعا فشردگی بازی‌های لیگ جام حذفی و لیگ قهرمانان برای ما زیاد بود اما با این پیروزی خستگی از تن همه فوتبال ایران و مخصوصا بازیکنان و حتی مردم خونگرم‌مان درآورد که انشاءالله همیشه شاهد این خوشی‌ها برای مردم خوب ایران باشیم.

جباری در مورد بازی نیز گفت: کره در خاک خود بازی می‌کرد و برد می‌خواست. ما هم برای برد به زمین رفتیم اما انگیزه‌مان بیشتر بود. حالا کاری نداریم که چه اتفاقاتی قبل از بازی افتاد اما به جام جهانی رفتیم و من صدهزار بار خدا را شکر می‌کنم. انشاءالله با یک برنامه خوب بتوانیم در جام جهانی نیز به خواسته خود برسیم. البته واقعا کادر فنی هم زحمت کشید و بهتر است در مورد ماندن و رفتن کی‌روش با توجه به تاثیرات مثبتی که در فوتبال ما داشته، خودتان قضاوت کنید اما ایشان بهتر است که بماند و با قدرت کار کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.