جباری‌زاده: بیستم اردیبهشت تکلیف تعداد تیم‌های لیگ مشخص می‌شود

۱۴اردیبهشت،

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم می‌گوید تیمش برای برتری برابر تراکتورسازی آمادگی دارد.

حسین جباری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ بازی فردای تیمش برابر تراکتورسازی، اظهار کرد: بازیکنان ما در حال حاضر انگیزه و اراده بالایی دارند. مدتی است که تیم متحول شده و در دو بازی قبلی‌مان بسیار خوب بودیم. فردا هم به طور قطع برای پیروزی به میدان می‌رویم چرا که آلومینیوم برابر تیم‌های بزرگ همواره بازی‌های خاطره انگیز و خوبی را رقم زده است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت حفظ آلومینیوم در لیگ برتر، برنامه سال بعد این تیم چگونه خواهد بود، ادامه داد: بلافاصله نفراتی را که انتخاب ‌کرده‌ایم را جذب می‌کنیم. ما با یک برنامه‌ریزی سه ساله به لیگ برتر آمدیم و در صورت ۱۸ تیمی ماندن لیگ برتر، قطعا سال بعد هم حضور خواهیم داشت. در صورت بقا در لیگ برتر برنامه داریم در نیمه بالای جدول حضور داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم دربارهٔ سرنوشت مظلومی برای سال بعد، گفت: نظر عمومی و هیات مدیره باشگاه به ماندن ایشان است. باید ببینیم خود ایشان در آینده چه تصمیمی خواهند گرفت در غیر این صورت هیات مدیره خواهان حضور ایشان در آلومینیوم است.

او در ادامه با انتقاد از ۱۶ تیمی شدن لیگ افزود: در سال‌های قبل، امتیاز تیم‌های سقوط کننده زیر ۳۰ امتیاز بوده است. وقتی ۱۵ تیم لیگ برتری و ۲۰ تیم لیگ یکی خواهان ۱۸ تیمی ماندن لیگ برتر می باشند، فدراسیون بهتر است با این مساله کنار بیاید. اگر به این خواسته توجه نشود بی‌انصافی است.

جباری‌زاده در پایان و در پاسخ به این سوال که چقدر به ۱۸ تیمی ماندن لیگ برتر امید دارد، گفت: قرار است بیستم اردیبهشت ماه تصمیم بگیرند. گویا جلسه‌ای دارند و آنجا تصمیم می‌گیرند. امیدوارم با توجه به اقبال و خواست عمومی به این مساله توجهی مجدد شود و لیگ همچنان ۱۸ تیمی باقی بماند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.