جباری فعلا قصد بازی برای استقلال ندارد

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: همه چیز برای حضور مجتبی جباری در ترکیب استقلال آماده بود که درد کهنه زانو یک بار دیگر عود کرد. این درد دقیقا در مقطعی به اوج رسید که کادر پزشکی استقلال پیش بینی کرده بودند جباری تمرینات هوازی اش را شروع کند. بعد از این بود که جباری یک بار دیگر زانویش را به تیغ جراحان سپرد تا باقی مانده مینیسک زانویش هم برداشته شود.

بعد از این عمل بود که دکتر نوروزی از بازگشت جباری تا یک ماه دیگر خبر داد. امیر قلعه نویی اما در ۲۴ ساعت دو حرف مختلف زد. او قبل از کنفرانس خبری بازی با صبا از آماده شدن جباری تا یک ماه دیگر گفت. در کنفرانس خبری بعد از بازی اما فقط ابراز امیدواری کرد که جباری در نیم فصل دوم به تیمش اضافه شود.

نکته جالب این بود که جباری در تمام این روزها هیچ واکنشی نشان نداد و حتی دوستان نزدیکش هم نتوانستند اظهار نظری ولو یک جمله از او بگیرند. این جراحی دوم، شک کارلوس کروش را به همراه داشت. او از کادر پزشکی تیم ملی خواست از کادر پزشکی استقلال درباره جزییات این جراحی جدید سوال کنند.

کادر پزشکی استقلال هم به همکارانشان در تیم ملی اطمینان داده اند که زانوی جباری هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. حالا اما یک خبر جدید در این باره شنیده می شود. اینکه طبق نظر پزشکان این جراحی دوم یک عمل سرپایی بوده و تاثیری در دوران آمادگی جباری نداشته.

جباری به بازی با تراکتور می رسد؟

شایعات می گوید جباری در حال حاضر مشغول انجام تمرینات بدنسازی اش است تا با حضور در ترکیب اصلی استقلال در بازی با تراکتورسازی همه را سورپرایز کند. کادر پزشکی استقلال قبل از جراحی دوم گفته بود جباری نیاز به سه هفته بدنسازی دارد تا بتواند بازی کند. بعد از جراحی دوم هم نوروزی گفت پزشک معالج قول داده جباری ۴ هفته دیگر بازی کند.

حالا جباری ۱۷ روز تا روز بازی با تراکتورسازی فرصت دارد. او در این مدت می تواند بدنسازی اش را کامل انجام بدهد و آماده بازی با تراکتورسازی شود. یکی از نزدیکان استقلال گفت: «هنوز چیزی درباره جباری معلوم نیست ولی اگر نامش را در لیست ۱۸ نفره بازی با تراکتورسازی دیدید، چندان تعجب نکنید.»

امیر قلعه نویی بعد از بازی با فجر به کلینیک دکتر نوروزی رفت تا از نزدیک شرایط جباری را ببیند. او به شماره ۸ بابت از دست دادن بازی با کره جنوبی دلداری داد. قلعه نویی به جباری گفت روی او حساب کرده و بعد از تعطیلات منتظر اوست.

ماجرای مصدومیت جباری مرموز است. دکتر نوروزی بعد از همان اظهار نظر مختصرش بعد از عمل جراحی دوم جباری، سکوت کرده و تلفن همراهش خاموش است. او حتی نظرش درباره عمل جراحی قلعه نویی را هم روی سایت فدراسیون پزشکی ورزشی گذاشت تا از حرف زدن درباره جباری فرار کند.

حرف های او درباره زمان بازگشت جباری متناقض است. او قبل از عمل جراحی دوم، گفت جباری سه هفته بدنسازی نیاز دارد تا بازی کند. بعد از عمل جراحی دوم هم گفت جباری ۴ هفته دیگر بازی می کند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.