جباری و مجیدی شرایطمان را بپذیرند بیایند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: شاید رفتن انصاری‌فر به آمدن من هم بستگی داشت اما احترام او برایم واجب است و همیشه این کار را انجام خواهم داد.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اشاره به آخرین وضعیت تیمش در آغاز تمرینات این تیم اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات را شروع کرده‌ایم ولی سال گذشته شرایط چندان خوبی نداشتیم.

وی افزود: با آن شرایطی که ما سال گذشته داشتیم خیلی خوب نتیجه گرفتیم و به اعتقاد من بهترین نتیجه تاریخ لیگ راه آهن را گرفتیم و امسال نیز شرایط خیلی خوبی نداریم چون لیگ از چند روز دیگر آغاز می‌شود و به خاطر مشکلاتی که داشتیم عقب هستیم اما حالا بازیکنان جدید اضافه شده‌اند و سعی می‌کنیم شرایط را بهبود بخشیم. امیدوارم هستیم طی چند روز آینده تیم را تکمیل کنیم و راه‌ آهن را به آن جایگاه واقعی که مدنظر ما است برسانیم.

سرمربی تیم راه آهن در پاسخ به این سؤال که کسی توقع نداشت با توجه به کناره‌گیری شما دوباره به این تیم بازگردید، گفت: آن زمان شرایط فرق می‌کرد هنگامی که آن صحبت‌ها را مطرح کردم مالکان سال قبل بر سر تیم بودند و آنها نمی‌خواستند تیم‌داری کنند و آن بودجه لازم را نداشتند که بخواهند تیم‌داری کنند و از سیزدهم خرداد پیغام داده بودند که از پانزدهم تمرینات را آغاز کنیم اما متأسفانه مدیریت قبلی و مالکان قبل بعدها اعلام کردند که شاید ما انصراف بدهیم و به همین خاطر تا دو هفته پیش صبر کردند و در نهایت اعلام کردند که نمی‌خواهند راه را ادامه دهند و پس از آن ما نیز با مالکان باشگاه صحبت کردم و دیدم که شرایطی که آنها پیش‌روی من گذاشته‌اند اصلاً به درد کار کردن نمی‌خورد.

دایی تأکید کرد: آنها اعلام کردند که بدون هیچ بودجه‌ای فعلاً به کار ادامه بدهیم و بازیکنان ما از سال گذشته بین ۳۰ تا ۵۰ درصد طلبکار بودند و مالکان قبلی به باشگاه اعلام کرده بودند که تازه می‌خواهیم شهریورماه مطالبات گذشته آنها را پرداخت کنیم و به همین خاطر بود که اعلام کردم که دیگر کار نمی‌کنم و انصراف دادم اما پس از آن جلسه، مالکان جدید آمدند و صحبت کردند و اولین شرط ما این بود که مطالبات فصل گذشته بازیکنان را پرداخت کنند که خوشبختانه در همین زمان کم می‌توان گفت که تا حدودی مشکلات بچه‌ها حل شده است.

سرمربی تیم راه آهن در خصوص اینکه گفته می‌شد یک مربی پرتغالی در رأس کادر فنی این تیم به جای شما قرار گرفته است، گفت: من در خصوص این مسئله چیزی نمی‌دانم اما مالکان جدید اعلام کرده بودند که باید جواب عدم تیم‌داری مالکان قدیم را بشنوند و بعد از مذاکرات‌مان مقرر شد که به تمرینات راه آهن برگردم. به خاطر اینکه می‌خواستم کمک کنم و از همین رو پس از مذاکراتی که بین طرفین صورت گرفت با مالکان جدید به توافق رسیدیم و به عنوان سرمربی جدید این تیم فعالیت خود را آغاز کردم.

دایی در پاسخ به این سؤال که آیا رفتن انصاری‌فر ربطی به آمدن شما داشت یا خیر، گفت: فکر می‌کنم من هم دخیل بودم چون به ایشان گفته بودم که من با مالکان قبلی کار نمی‌کنم شاید آمدن من هم در رفتن انصاری‌فر دخیل بوده اما ایشان بزرگ من است و احترامش همیشه برای من واجب است.

وی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه راه آهن و شایعاتی که پیرامون حضور فرهاد مجیدی، مجتبی جباری و محمدرضا خلعتبری در این تیم شنیده می‌شود، گفت:‌ ما طبق بودجه و سقفی که داریم یارگیری می‌کنیم اما در حال حاضر شرایط ما بسیار حساس است البته ما پول‌دار می‌شویم اما شرایط‌مان طوری نیست که بتوانیم با این بازیکنان به توافق برسیم. آرزوی من این است که هر کدام از این بازیکنانی که شما اشاره کردید را داشته باشم اما تیم ما شرایطی دارد که باید بر طبق آن شرایط برنامه‌ریزی کنیم. اگر آنها بتوانند با شرایط ما کنار بیایند که قدم‌شان روی چشم اما شاید طی این یکی و دو روز آینده اتفاقاتی رخ بدهد از نظر من شایدها زیاد است.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: فرهاد مجیدی با من هم بازی بوده و جباری و خلعتبری در تیم ملی شاگرد خود من بودند اما من دوست ندارم این بازیکنان به خاطر دوستی با من از منافع‌شان بگذرند فعلاً مذاکره با هیچ کدام از این بازیکنان را تأیید نمی‌کنم اما شاید طی یکی و دو روز آینده اتفاقی رخ دهد.

وی همچنین از توافق با فرزاد عاشوری گفت و افزود:، سیدعلی حسینی از داماش و جهانگیر عسگری را به خدمت گرفته‌ایم و فردا دو سه بازیکن دیگر را اضافه خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد در نقاطی که ضعف داریم بازیکنان مدنظرمان را به خدمت بگیریم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۲ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , جباری, مجیدی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.