جبهه پیروان هفته آینده با آیت‌الله یزدی دیدار می‌کند /نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ اهل فتنه نبودند

۰۹م آذر ،

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، حبیب‌الله عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه مجمع عمومی این تشکل سیاسی در جمع خبرنگاران گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری جمعه هفته آینده به منظور نحوه ورود اصولگرایان به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با آیت‌الله یزدی دیدار خواهد داشت.

وی دربارهٔ نحوه حضور اصولگرایان در انتخابات آینده گفت: به طور حتم حرکت در مسیر و خط امام و رهبری دغدغه اصلی مردم خواهد بود.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به این که حضور ۴۰ نامزد در انتخابات سال آینده قطعی است اظهار داشت: از این ۴۰ نفر ۲۵ نفر در مجموعه اصولگرایی و ۱۵ نفر اصلاح طلب می باشند که انتظار می‌رود اصولگرایان با ۱۰ یا ۱۲ نفر در انتخابات آینده وارد عمل شوند .

عسگر‌اولادی دربارهٔ اصلاح قانون انتخابات گفت: در این مورد نظری ندارم زیرا اعتقاد دارم که بعید می‌رسد این قانون در انتخابات آینده لحاظ شود .

وی با بیان اینکه اشخاصی هم چون موسوی خوینی‌ها اختیار اظهار نظر را دارند اظهار داشت:‌ این گروه و طیف سیاسی باید بدانند که اگر از کارهای زشتی که علیه خط امام انجام داده‌اند تبری نجویند به طور حتم مردم آن‌ها را نخواهند پذیرفت.

عسگراولادی با اشاره به این که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ هیچ کدام اهل فتنه نبودند تصریح کرد: متاسفانه اشخاصی که در دور این اشخاص جمع شدند اهل فتنه بودند و سبب شدند که مسیر سالم انتخابات با آشوبهای متعددی روبه رو شود .

وی خاطر نشان کرد: جریان فتنه پس از انتخابات سبب شد که شعارهایی چون “نه غزه ، نه لبنان” عنوان شود از این رو انتظار می‌رود اشخاصی چون موسوی خوینی ها صراحتا اعلام کنند که آیا موافق چنین شعارهایی می باشند یا خیر.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: اصولگرایان در ماه بهمن و اسفند به صورت مصداقی وارد عرصه انتخابات خواهند شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دربارهٔ طرح دولت وحدت ملی گفت: از ابتدا به صورت صریح اعلام کرده‌ام که این طرح در نظام جمهوری اسلام ایران مصداقی ندارد و ما نمی‌توانیم با کسانی که هنوز قصد براندازی نظام را دارند وحدت کنیم زیرا وحدت ما مسیر مشخصی دارد و آن حرکت در مسیر ولایت است.

وی تصریح کرد: اگر اشخاصی اعتقاد دارند که موسوی به خاطر طرح وحدت ملی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ وارد شده است وی را در مقابل مردم قرار داده‌اند زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران فرمولی مشخص دارد.

عسگر‌اولادی اظهار داشت: زمانی که وزارت کشور سلامت انتخابات را تایید کرد و مراسم تحلیف رئیس جمهور درمجلس به خوبی و طبق قانون انجام شد لذا کسانی که شعار تقلب را مطرح کرده‌اند در مقابل نظام قرار گرفته‌اند زیرا در مسیر و خط مشی جریانات منافقی چون BBC,CIA حرکت کرده‌اند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری دربارهٔ حضور جریان انحرافی در انتخابات آینده گفت: تا به امروز این جریان موضعی نگرفته است لذا نمی‌توانم به طور صریح در مورد آن‌ها اظهار نظر کنم اما شنیده‌ها حاکی از آن است جابه جایی‌هایی چون تغییر استانداران از سوی این جریان شکل گرفته است.

عسگراولادی در پایان تاکید کرد: به طور حتم رئیس‌جمهور و کابینه دولت دهم نیز می‌توانند در انتخابات آینده فردی را به عنوان گزینه مد نظر خود برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.