جبهه پیروان کسی را به روحانی معرفی نمی‌کند

اسفند ۱۴۰۲

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه برای دیدار با رئیس جمهور منتخب رایزنی‌های صورت گرفته٬ گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری فرد خاصی را برای قرار گرفتن در ترکیب کابینه به رئیس جمهور منتخب معرفی نمی‌کند.

محسن کوهکن ٬ دربارهٔ دیدار اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری با رئیس جمهور منتخب٬ گفت: رایزنی‌ها صورت گرفته شده و منتظر اعلام زمان این دیدار از سوی وی هستیم.

به گزارش ممتازنیوز ، نماینده ادوار مجلس در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اینکه اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری صرفا برای عرض تبریک به دیدار روحانی خواهند رفت٬ تصریح کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری فرد خاصی را برای قرار گرفتن در ترکیب کابینه به رئیس جمهور منتخب معرفی نمی‌کند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به کلید خوردن حزب فراگیر اصولگرایی با محوریت محمد رضا باهنر و لیدری ناطق نوری٬ گفت: به سبب اعتقاد مهندس باهنر به کار تشکیلاتی از مدت‌ها پیش وی بحث تشکیل حزب فراگیر را اعلام کرد اما به سبب فضای که وجود داشت تا کنون روند تشکیل این حزب کلید نخورده است.

کوهکن٬ ادامه داد: حزب فراگیر اصولگرایی قطعا با هدف ایجاد چتری همگانی برای تمامی طیف‌های اصولگرا خواهد بود تا آنها را درراستای وحدت بیشتر دور یکدیگر جمع‌کند.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با بیان اینکه برای تغییر در ساختار جبهه پیروان خط امام و رهبری برنامه‌‌هایی وجود دارد٬ توضیح داد: جبهه پیروان خط امام و رهبری حزب نیست و تنها هماهنگ‌کننده برنامه‌های ۱۶ تشکلی است که زیر چتر این جبهه قرار دارند٬ اما برنامه‌ریزی درجهت تغییر ساختاری در حال تدوین شدن است.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری٬ افزود: جبهه پیروان بعد از انتخابات ریاست جمهوری به دنبال ارزیابی و تحلیل استراتژی‌های است که پیش از این انتخابات تدوین کرده بود است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.