جدال‌های سیاسی فرصت‌ خدمت صادقانه را تباه می‌کند

۲۸م اسفند ،

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: فضای کشور در سال ۹۱ بیشتر به جدال‌های سیاسی مسئولان متمرکز شد و حاشیه‌ها اجازه خدمت به آنها را نداد.

 

“غلامرضا کیامهر “در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، در ارتباط با بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال نوروزی اظهار داشت: در چند سال اخیر “مقام معظم رهبری” پیام‌های اقتصادی خود را برای بهبود وضعیت نابسامان اقتصادی به مسئولان تذکر دادند، اما مسئولان نتوانستند پیام رهبری را محقق سازند. 
 
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر، مسئولان اجرایی برخورد شعارگونه با نقشه راه دارند، تصریح کرد: هر ساله بعد از تعطیلات نوروزی شاهد اعلام آمادگی مسئولان اجرایی برای عمل به اجرای نقشه راه هستیم، ولی متاسفانه هیچکدام از شعارهای دولتمردان در این زمینه عملیاتی نشده  است. 
 
کیامهر با اشاره به تورم ارز در سال ۹۱ عنوان کرد: تلاطم نرخ ارز که در سال ۹۱ در بازار اقتصاد به وجود آمد، لطمه بزرگی به کشور زد و این  بحران نه تنها از تولید و سرمایه ایرانی حمایت نکرد، بلکه زیان‌های جبران‌ناپذیری به این بخش وارد ساخت.
 
وی با اشاره به تاثیر تحریم‌ها در اقتصاد کشور بیان داشت: علاوه بر تحریم‌ها، عدم مدیریت، بی‌برنامگی و بی‌توجهی مسئولان از جمله عواملی برای  پیشبرد برنامه‌ها و اهداف اقتصادی در کشور به حساب می‌آیند.  
 
کیامهر تصریح کرد: فضای کشور در سال ۹۱ بیشتر به جدال‌های سیاسی میان مسئولان متمرکز شد و حاشیه‌ها اجازه خدمت به آنها را نداد.  
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.