جدال بزرگان، جهان را متوقف می کند!

۱۳م اسفند ،

دور برگشت از بازی دو تیم رئال مادرید و منچستریونایتد در مرحله یک هشتم پایانی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در حالی برگزار می گردد که رسانه های خبری شانس هر۲تیم را برای کسب موفقیت بسیار بالا می دانند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، دور برگشت از بازی دو تیم رئال مادرید و منچستریونایتد در مرحله یک هشتم پایانی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در حالی برگزار می گردد که به نقل از خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم رئال مادرید جهان برای ملاحظه این مسابقه بسیار حساس و جذاب حداقل به مدت ۹۰ دقیقه متوقف خواهد شد.

مورینیو و فرگوسن در حالی به مصاف یکدیگر می روند که در دور رفت هر دو تیم با به نمایش گذاشتن یک بازی پایاپای و برابر به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند و حالا با توجه به شرایط حاکم بر هر دو تیم رسانه های خبری در اروپا و کارشناسان تقریبا شانس هر دو تیم را برای کسب پیروزی یکسان دانسته و اعلام کرده اند که نمی توان پیشبینی دقیق و کاملا خاصی در این مورد داشت.

فرگوسن سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در مصاحبه ای اعلام کرد که تنها نگرانی اش برای بازی امشب ۱۵ اسفند مهار کریستین رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید است که سالیان دور شاگرد خودش بوده و تحت تعلیم وی قرار داشته است.

نکته جالب توجه در این دیدار به شرایط روحی بسیار خوب و کاملا مثبت بازیکنان رئال مادرید مربوط می گردد که طی هفته های اخیر موفق به شکست دادن حریف قدرتمند خود یعنی بارسلونا در چهارچوب رقابت های مختلف شده و این چیزی است که بعضی از کارشناسان از آن به عنوان یک پوئن مثبت در مقابل شیاطین سرخ یاد می کنند.

به اعتقاد بعضی سفید پوشان رئال با توجه به روزهای بسیار خوبی که سپری کرده اند از روحیه بسیار بالایی برخوردار بوده و در بهترین زمان ممکن به مصاف با شیاطین سرخ خواهند رفت.

گفتنی است:به نوشته بعضی منابع خبری کاسیاس دروازه بان رئال که دوران مصدومیت را سپری می کند به سبب پاره ای از مشکلات که با مورینیو دارد اجازه حضور در نیمکت را در کنار بازیکنان ذخیره رئال مادرید نخواهد داشت و گیگز هم هزارمین حضورش را در پیراهن منچستر یونایتد تجربه خواهد کرد.

*شاختار دونتسک – بورسیا دورتمند

دیگر بازی مهم امشب که در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد به بازی دو تیم شاختار دونتسک اوکراین و بورسیا دورتمند آلمان مربوط می گردد.

در دور رفت این مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و حالا باید دور برگشت بازی در آلمان و با حضور هواداران بیشمار بورسیا دورتمند برگزار شود که زمینه موفقیت تیمشان را با توجه به درخشش های بسیاری که در چهارچوب رقابت های مختلف داشته اند فراهم خواهند کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.