جدال مهدی طلوتی با حریف اسپانیایی

چهارمین روز از مسابقات بوکس بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن در حالی از امروز سه شنبه ۱۰ مرداد آغاز خواهد شد که مهدی طلوتی بوکسور وزن ۶۴ کیلو گرم کشورمان بر روی رینگ مسابقات می رود.

   به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : سومین نماینده کشورمان مهدی طلوتی  بوکسور وزن ۶۴ کیو گرم کشورمان عصر امروز سه شنبه به وقت تهران راس ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در اولین مرحله مبارزات خود به مصاف جاناتان آنسو مشت زن اسپانیایی خواهد رفت .
شایان ذکر است: وزن ۶۴ کیلو گرم ،۳۲ بوکسور سهمیه حضور در بازی های المپیک را کسب کرده اند که تنها ۲۸ مشت زن برای مبارزه در این مرحله با یکدیگر به رقابت می پردازند و مشت زنان کشور های اوکراین ،بریتانیا، ایتالیا، و برزیل قرعه استراحت به راحتی به مرحله بعدی صعود کردند.
 لازم به ذکر است: در صورت پیروزی مهدی طلوتی مقابل آلنسو اسپانیایی وی باید در مرحله بعدی با برنده مشت زنانی از بریتانیا و قزاقستان به مبارزه بپردازد.
گفتنی است: در ادامه این مسابقات با مداد پنج شنبه ساعت ۱:۳۰ دقیقه آخرین نماینده کشورمان علی مظاهری بوکسور وزن ۹۱ کیلو گرم کشورمان به مصاف حریفی از کوبا خواهد رفت.
همچنین تاکنون امین قاسم پور بوکسور وزن ۶۹ کیلو گرم در اولین دور مسابقات به حریف ونزوئلای خود باخت و ؟ جهانی بوکسور وزن ۸۱ کیلو گرم کشورمان با برد مقابل حریف کلمبیایی خود به مرحله بعدی صعود کرد وباید در مرحله بعدی با بهرام مظفر ترکیه ای که در قرعه استراحت قرار گرفته است به مبارزه بپردازد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.