جدایی سه بازیکن پرسپولیس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

با مشکلاتی که در فصل اخیر گریبان بازیکنان پرسپولیس را گرفت شاید اگر نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی در روز آخر محقق نمی‌شد حالا باید پرسپولیس را تیمی خالی از چهره می‌دیدیم چرا که در تمام این سه چهار ماه اخیر بحث بی پولی و مشکلات ناشی از آن مهم‌ترین مسائلی بود که ذهن پرسپولیسی‌ها را به خود مشغول کرده و مسائل فنی و خواسته‌های هواداران از این تیم گرانقیمت را تحت تاثیر خود قرارداده بود.

در حال حاضر به غیراز بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند ۱۱ بازیکن سرخپوش قراردادی با باشگاه ندارند و مشخص نیست آینده آنها چه خواهد بود.

مهم‌ترین بازیکن این گروه شاید سید جلال حسینی باشد که باز هم یکی از بهترین‌های تیمش و البته لیگ برتر بود. سید جلال که گرانقیمت‌ترین بازیکن سرخ‌ها هم به حساب می‌آید در آخرین اظهارنظرش گفته حالا که پرسپولیس آسیایی شده دوست دارد در پرسپولیس بماند و با این تیم در آسیا بدرخشد. البته آنهایی که سیدجلال را خوب می‌شناسند، می‌دانند این بازیکن در سر کار گذاشتن باشگاه‌های بزرگ که هر سال پیشنهادهای خوب و وسوسه کننده‌ای به او می‌دهند چقدر تبحر دارد و شاید تا پایان جام جهانی همه را دست به سر کرده و پیشنهادهایش را در آب نمک نگه دارد اما به نظر می‌رسد اگر او به قطر نرود از خیر قراردادهای سنگینی که در میانه فصل اخیر هم وسوسه‌اش کرده بود، بگذرد و احتمالا در پرسپولیس می‌ماند.

این قضیه در مورد بنگر هم صدق می‌کند و به احتمال زیاد او نیز در پرسپولیس خواهد ماند. بنگر که در مصاحبه‌های اخیرش چراغ سبز را برای ماندن نشان داده ظاهرا با بالا رفتن سنش و دوری از پیشنهادهای خارجی حضور در تیم‌های داخلی دیگر او را اقناع نمی‌کند.

محمد نوری کاپیتان قرمزها هم که از تیم ملی دور شده دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارد و از آنجایی که در این هفته‌های آخر نیمکت نشین شد و از چشم کی روش افتاد شاید به تیم دیگری بپیوندد. البته نوری در مصاحبه‌های اخیرش گفته اولویتش همیشه پرسپولیس است اما شرایط او کمی پیچیده به نظر می‌رسد به خصوص اینکه یکی دو ماه قبل شنیده می‌شد او هم یکی دو پیشنهاد از لیگ‌های عربی دارد.

رضا حقیقی بازیکن دیگر این جمع است که قراردادش تمام شده. حقیقی هم در مصاحبه‌هایش از علاقه برای ماندن در پرسپولیس صحبت کرده اما بعید نیست او از پرسپولیس برود. حقیقی که در مقاطعی از پیشنهاد خارجی صحبت می‌کرد روی لژیونر شدن زوم کرده اما گفته می‌شود اگر شرایط انتقالش به قطر یا آلمان مهیا نشود در پرسپولیس خواهد ماند.

شرایط میثم حسینی هم کمی پیچیده است. حسینی که به غیر از سه بازی آخر فصل مدافع چپ فیکس تیمش بود هنوز درباره ماندن یا رفتن حرفی نزده اما برای بازیکنی در قد و قواره‌های او چه جایی بهتر از پرسپولیس؟ اما رقیب حسینی یک ملی پوش قلدر به نام مهرداد پولادی است که او هم از بی پولی به ستوه آمده و در این هفته‌های اخیر مصاحبه‌های تندی انجام داد که شاید بتوان این ناراحتی را عامل مهمی برای جدایی از پرسپولیس بدانیم. شاید اگر پولادی برود حسینی به راحتی قراردادش را تمدید کند اما مدافع چپ ملی پوش قرمزها چشم به جام جهانی دارد جایی که می‌تواند سکوی پرتاب او به خارج از کشور باشد.

در مورد قاسم دهنوی مرد اول نقل و انتقالات لیگ سیزدهم نمی‌شود به صراحت نظر داد اما شاید احتمال رفتن او نسبت به ماندنش بیشتر باشد به خصوص اینکه او هم فصل خوبی در تیم دایی نداشت و به لحاظ فنی و روانی افت کرد تا جایی که پیراهن تیم ملی را به راحتی از دست داد.

نورمحمدی، سید صالحی و فرزاد حاتمی را می‌توان از همین حالا از پرسپولیس جدا شده دانست. نورمحمدی سال قبل هم می‌خواست به سپاهان برود چرا که می‌دانست با وجود بنگر و سیدجلال جایی برای او در ترکیب اصلی نخواهد بود. مدافع شماره ۲۰ قرمزها بعد از ۴ فصل حضور در این تیم امسال دیگر این اشتباه را نخواهد کرد و جایی می‌رود که هم راحت‌تر پول بگیرد و هم فیکس باشد. سیدمهدی سیدصالحی هم که بعد از پایان ناامیدکننده در پرسپولیس به سبک فصول گذشته خیلی زود تیم عوض خواهد کرد و در یک جا پابند نمی‌شود مگر اینکه نظر دایی نسبت به او برگردد. بدتر از سیدمهدی، فرزاد حاتمی است که می‌توان او را مارکوپولوی فوتبال ایران نامید. حاتمی که بعد از حضور در راه‌آهن، مدتی در صبای قم، تراکتورسازی، استقلال، سپاهان و فولاد هم بازی کرده بعد از نیم‌فصل حضور در پرسپولیس و میدان ندیدن از سوی دایی می‌خواهد به تیمی برود که بازیکن اصلی باشد و بعید است دایی یا باشگاه پرسپولیس جلوی او را بگیرند.

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.