جدایی فریدون زندی از استقلال به خاطر همسرش

طبق شنیده ها اصلی ترین دلیل زندی برای جدایی همین موضوع بوده و هافبک سابق استقلال برای عملی کردن شرط همسر آینده اش چنین تصمیمی گرفته است.

ممتازنیوز: در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره دلایل جدایی فریدون زندی از استقلال شنیده شد هر چند تماشاگران در تمرین استقلال، مشکلات مالی و به تعویق افتادن پرداخت های استقلالی ها را علت اصلی این جدایی می دانستند اما چند سایت خبری هم شرط همسر آینده او را مهمترین دلیل فسخ قرارداد زندی با استقلالی ها دانستند.

طبق شنیده ها اصلی ترین دلیل زندی برای جدایی همین موضوع بوده و هافبک سابق استقلال برای عملی کردن شرط همسر آینده اش چنین تصمیمی گرفته است.

یک منبع آگاه در این باره می گوید: «نامزد زندی یک خانم انگلیسی است و آنها به زودی با هم ازدواج می کنند. این خانم در یک ماه گذشته در ایران بود و حتی همراه فریدون در مراسم عروسی پژمان منتظری شرکت کرد. قرار بود مراسم رسمی ازدواج این دو نفر به زودی در کرج برگزار شود که ناگهان این خانم انگلیسی شرطی برای ازدواج با هافبک استقلال گذاشت.»

این منبع موثق در ادامه صحبت هایش می گوید: «همسر آینده زندی که چندان اعتقادی به آداب و رسوم سنتی ندارد، شرایط زندگی در ایران را برای خودش مناسب ندید و به همین دلیل شرط ازدواج با زندگی را زندگی در خارج از ایران تعیین کرد.»

بر اساس این حرف ها تنها دلیل جدایی زندی از استقلال همین مورد بوده و حالا با قطعی شدن قرارداد او با الاهلی قطر، مراسم ازدواج او به زودی برگزار می شود.

زندی به الاهلی قطر پیوست

فریدون زندی، هافبک سابق استقلال، روز یکشنبه در تست های پزشکی تیم الاهلی شرکت کرد و رسما به این تیم دسته اولی قطر پیوست. زندی بعد از پیوستن به این تیم قطری به سایت الاهلی گفت: «خیلی خوشحالم که می توانم پیراهن این تیم را بر تن کنم. امیدوارم در آینده بتوانم به همراه سایر بازیکنان، این تیم را به لیگ ستارگان قطر بازگردانیم.»

زندی سومین بازیکن ایرانی این تیم قطری محسوب می شود و پیش از این بازیکنانی مثل فرشاد پیوس و رحمان رضایی سابقه بازی برای الاهلی قطر را دارند. از بازیکنان خارجی سابق این تیم می توان به پپ گواردیولا و کریستین ویلهمسون سوئدی هم اشاره کرد.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۵۰ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , جدایی فریدون زندی از استقلال, شرط ازدواج, همسر فریدون


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.