جدایی ژوزه از پرسپولیس تا ۴۸ ساعت دیگر

۲۶م آذر ،

شایعه جدی، با وجود خبرها انتشار یافته در خبرگزاری ها

آنطور که از اطراف باشگاه پرسپولیس خبر می رسد، ماجرای ادامه همکاری پرسپولیس و ژوزه کاملا شکل متفاوتی دارد. رویانیان به خصوص در جلسه آخرش با مانوئل به نتایج بسیار خوبی رسیده و جدایی او از پرسپولیس احتمالا تا ۴۸ ساعت قطعی خواهد شد.

ممتازنیوز: اولین خبر انتشار یافته بعد از جلسه جمعه شب مانوئل ژوزه با محمد رویانیان برای فسخ قرارداد با سرمربی ناکام پرسپولیس این بود: «ژوزه با فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس به صورت توافقی مخالفت کرد. او به رویانیان اعلام کرده آماده همکاری با این باشگاه تا پایان قراردادش است. با این حساب قرار است تصمیم دیگری برای مانوئل ژوزه گرفته شود.» 

بعد از انتشار یافتن این خبر مصطفی شکری معاون حقوقی باشگاه در گفت و گو با خبرگزاری فارس این موضوع را تایید و اعلام کرد ممکن است با این شرایط باشگاه مجبور شود همکاری اش را با مانوئل ژوزه ادامه دهد: «در جلساتی که مدیرعامل باشگاه با آقای مانوئل داشت، ایشان اصرار و تاکید بسیاری بر ادامه همکاری با باشگاه تا آخر فصل داشتند حالا هم موضع رسمی باشگاه پرسپولیس این است که اگر ژوزه علاقمند به فسخ قرارداد نباشد، کماکان به عنوان سرمربی پرسپولیس کار خود را دنبال می کند اما او به عنوان سرمربی رسمی باشگاه مسئولیت کلیه نتایج حاصله و وضعیت تیم در جدول را برعهده خواهد داشت! ضمنا تا وقتی مانوئل با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد نکرده، سرمربی رسمی پرسپولیس است و عنوان «سرمربی موقت» به هیچ یک از اعضای کادر فنی اطلاق نخواهد شد.» 

شکری اعلام کرد یحیی گل محمدی هم وظایف سابقش را در باشگاه انجام خواهد داد: «ایشان مورد تایید مانوئل بوده و به پرسپولیس آمده است. به همین سبب وظایف خود را مثل قبل انجام خواهد داد.»

با اینحال آنطور که از اطراف باشگاه پرسپولیس خبر می رسد، ماجرای ادامه همکاری پرسپولیس و ژوزه کاملا شکل متفاوتی دارد. رویانیان به خصوص در جلسه آخرش با مانوئل به نتایج بسیار خوبی رسیده و جدایی او از پرسپولیس احتمالا تا ۴۸ ساعت قطعی خواهد شد.

بازی با رسانه ها

ترس از ریسمان سفید و سیاه!

ماجرا از این قرار است که انتشار یافتن خبر منتفی شدن جدایی ژوزه، تصمیم رویانیان و اطرافیانش بوده. بعد از اتفاقاتی که پس از پایان جلسه کمیته فنی افتاد و خبرگزاری ها خبر قطعی اخراج مانوئل ژوزه را روی خروجی خود قرار دادند، رویانیان با عصبانیت اعلام کرد انتشار یافتن این خبر، یعنی ضرر سه میلیاردی به پرسپولیس. او به خبرنگاران گفت، خودتان باید باقی مانده طلب ژوزه را پرداخت کنید! 

حالا هم که به یک توافق قابل قبول با ژوزه رسیده، دوست ندارد رسانه ها خبر مشکل ساز دیگری را منتشر کنند. قراردادی که رویانیان با پیرمرد پرتغالی بسته، آنقدر حساس هست که با انتشار یافتن یک خبر میلیاردها تومان ضرر به باشگاه وارد شود!

نشانه های جدایی مانوئل

دستیاران ژوزه در بازی دوستانه مقابل سنگ آهن بافق به درفشی فر رفتند و با بازیکنان خداحافظی کردند. آنها امروز و فردا ایران را برای همیشه ترک خواهند کرد. خودمانوئل هم در این مدت هیچ مصاحبه ای دربارهٔ ماندنش نکرده. 

هر چه بوده، از قول رویانیان و باشگاه انتشار یافته و به عبارت ساده تر همه چیز تحت کنترل و با نظر آنها بوده. امروز هم جلسه آخر ژوزه با رویانیان برگزار می گردد و بعد از توافق نهایی روی مبلغی که باید به او پرداخت شود، همه چیز تمام خواهد شد.

دلسوزی رویانیان برای ژوزه!

مدیرعامل پرسپولیس بعد از پایان جلسه به نزدیکانش گفت از اینکه ژوزه دارد از پرسپولیس می رود ناراحت است: «او واقعا انسان خوبی است. مطمئنم اگر در این سن و سال اخراج شود، یک سال بیکار می ماند و باید در خانه بنشیند|!»

او وقتی کوتاه آمدن ژوزه را دید، حتی قصد داشت قید فسخ قرارداد را بزند اما مشاورانش جلوی او را گرفتند: «حالا که تخفیف به این خوبی داده و راضی به رفتن شده وقت این کارها نیست. مطمئن باشید اگر بماند، شرایط تیم بدتر خواهد شد.»

رویانیان: او باید به اندازه کاری که کرده پول بگیرد

محمد رویانیان روز قبل باز هم با ژوزه جلسه داشت. رویانیان دربارهٔ این جلسه به ایسنا گفت: «ژوزه فعلا روی حرف خودش پافشاری می کند و هنوز بر سر مباحث مالی با هم به توافق نرسیده ایم. او از وضعیتی که برایش پیش آمده ناراحت است و می خواهد مابقی قراردادش را بگیرد. البته ما هم از نتایجی که او با پرسپولیس به دست آورده راضی نیستیم. به هر حال معتقدیم که ژوزه به اندازه کاری که کرده باید پول بگیرد نه بیشتر. در چند روز آینده باز هم با هم جلسه خواهیم داشت و همانطور که خود ژوزه به من گفته بود با هم دعوا نداریم و با توافق با یکدیگر موضوع را حل و فصل می کنیم.»

منبع:تماشا


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.