جدول بانک های توزیع کننده بن کتاب

۰۸اردیبهشت،

توزیع بن کارت بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شده است.

به گزارش به نقل از خبرنامه دانشجو، در حالی که فقط چهار روز به آغاز نمایشگاه کتاب مانده است براساس تصمیمات قبل از دیروز ۷ام اردیبهشت توزیع بن کتاب دانشجویان سراسر کشور در شعب منتخب بانک صادرات آغاز شده است.

 
دانشجویان سراسر کشور از تاریخ ۲۶/۰۱/ تا ۰۶/۰۲/ فرصت داشتند که در پایگاه اینترنتی Tibf.net ثبت‌نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه را انجام دهند.
 
اما روز قبل رئیس نمایشگاه کتاب با اعلام خبر آغاز توزیع این بن کارت ها گفت: در پی ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب و همچنین پایان مهلت ثبت نام، علاقه مندان از شنبه می‌توانند برای دریافت کارت الکترونیکی یارانهای کتاب به شعب منتخب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
 
وی از ثبت نام  ۲۵۰هزار نفری برای دریافت این کارت‌ها خبر داد و افزود: حدود ۱۰۰هزار سهمیه ویژه دانشجویان، ۶۰ هزار فقره کارت ویژه تسهیلات ریالی در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب و ۸۰هزار سهمیه نیز مربوط به طلاب، اندیشمندان و محققان است.
 
بر این اساس  واجدین شرایط برای دریافت کارت الکترونیکی یارانهای کتاب می‌توانند با واریز ۲۵۰هزار ریال، کارت الکترونیکی یارانهای کتاب به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال دریافت کنند.
 
لازم به ذکر است نکات ذیل باید مورد توجه دانشجویان قرار گیرد:
 
۱- یارانه پرداختی برای خرید کتاب از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و تاریخ اعتبار مبلغ موجود در کارت ها از /۰۲/۱۱ لغایت /۰۲/۲۱ پایان روز کاری نمایشگاه می‌باشد.
۲- اعتبار موجود در کارت‌ها فقط از طریق دستگاههای کارت خوان داخل نمایشگاه قابل استفاده است.
۳- اعتبار موجود در کارت‌ها ۵۰۰ هزار ریال است که ۲۵۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معادل آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت پرداخت می‌شود.
۴- هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است.
۵- دانشجویان برای دریافت بن کارت نمایشگاه کتاب باید با همراه داشتن کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر و کارت ملی و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه به شعب منتخب بانک صادرات که لیست آنها در ذیل منتشر می‌شود مراجعه کنند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.