جدول تداوم ریزش قیمت ارز و سکه

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

بینا- جدول ریزش قیمت انواع ارز و سکه را منتشر نمود. گزارش تفسیری‌های میدانی نشان می‌دهد که این روزها همه در بازار فروشنده شده‌اند.
به گزارش تفسیری بینا،  مهر از مرکز ارزفروشان تهران میدان فردوسی تا چهارراه استانبول در گزارش تفسیریی آورده است: در پی تداوم سقوط قیمت انواع ارز و سکه، این روزها در بازار همه فروشنده شده‌اند.
گپ و گفتی با صرافان واقع در میدان فروسی از این مسئله حکایت دارد که آنها در روزهای اخیر بیشتر ترجیح می‌دهند فروشنده باشند تا خریدار.
در همین حال، قیمت دلار که تا چند هفته پیش تا حدود ۴۰۰۰ تومان هم بالا رفته بود، به صورت تدریجی کاهش یافته و امروز یکشنبه ساعت ۱۴ به ۳۱۰۰ تومان رسیده ، ضمن اینکه قیمت یورو به ۴۱۰۰ تومان، پوند به ۵۰۰۰ تا ۵۲۰۰ تومان و درهم به ۹۰۰ تومان کاهش یافته است.
از بازار سکه و طلا هم خبر می‌رسد که در پی تداوم ریزش قیمت انواع سکه، امروز شنبه ساعت ۱۴ قیمت سکه همه بهار آزادی طرح تازه به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، طرح قدیم به یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان، نیم سکه به ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه به ۳۰۲ هزار تومان و سکه گرمی به ۱۷۴ هزار تومان رسیده است.
همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز شنبه بیش از ۱۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان گزارش تفسیری شده است، ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی در آخرین معاملات ۱۶۷۷٫۹ دلار است.

جدول تازه قیمت ارز، سکه و طلا
نوع سکه.طلا و ارز قیمت امروز (تومان)
دلار ۳۱۰۰
یورو ۴۱۰۰
پوند ۵۰۰۰ تا ۵۲۰۰
درهم ۹۰۰
سکه همه طرح تازه ۱۲۰۰۰۰۰
سکه همه طرح قدیم ۱۱۹۰۰۰۰
نیم سکه ۶۰۰۰۰۰
ربع سکه ۳۰۲۰۰۰

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.