جدول قیمت گوشی تلفن همراه /اقبال سیم‌کارت‌های کارکرده در بازار

خبرگزاری آریا – فروشندگان سیم‌کارت از تقاضای مشتریان از سیم‌کارت‌های کارکرده کدهای ۵ و ۷ در مناطق مختلف تهران خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، افزایش عرضه سیم‌کارت‌های کارکرده به خصوص سیم‌کارت‌های کدهای ۵ و ۷ باعث شده تا مشتریان بیشتر برای خرید این نوع سیم‌کارت‌ها اقدام کنند. در حال حاضر سیم‌کارت‌های کارکرده کدهای ۵ و ۷ به ترتیب با قیمتی نزدیک به ۵۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. سایرسیم‌کارت‌های کارکرده این اپراتور نیز بدون نوسان قیمت نسبت به روز گذشته در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
بیشتر فروشندگان معتقدند که سیم‌کارت‌های کارکرده همراه اول نسبت به سایر سیم‌کارت‌های صفر آن بیشتر مورد تقاضای کاربران تلفن همراه قرار می‌گیرد. همچنین سیم‌کارت‌های کارکرده کدهای «۲»، «۳»، «۴»، «۶» و «۸» نیز به ترتیب با حدود قیمت ۷۰۰، ۷۲۰، ۴۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.
بازار سیم‌کارت‌های صفر این اپراتور نیز به آرامی سپری می‌شود و بیشتر کدهای این برند بدون نوسان قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. سیم‌کارت صفر کد «۱» همراه اول نیز که از قدیمی‌ترین کدهای این اپراتور به شمار می‌آید و در حال حاضر نیز در بازار تلفن همراه تهران کمیاب است با قیمت سه میلیون تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود.
سیم‌کارت‌های صفر همراه اول با کد‌های «۲»، «۳» و «۴» هم‌اکنون با قیمت یک میلیون و ۵۵۰، ۹۰۰ و ۵۵۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین سیم‌کارت‌های صفر کدهای «۵»، «۶»، «۷» و «۸» با قیمت ۴۵۰، ۵۴۰، ۶۵۰ و ۶۵۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.