جدیدترین آمار فروش فیلمهای روی پرده سینماهای ایران

ممتازنیوز:

2-1-2013105235455

فیلم «طبقه حساس» با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان دریک روز رکورددار فروش درتهران شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از باشگاه خبرنگاران، فیلم چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا روز چهارشنبه سیزدهم سال جاری تنها در سینما آزادی۱۳ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم تا پایان روز چهارشنبه ۷۸۰ میلیون تومان فروش داشته که از این میزان ۵۵۰ میلیون تومان به تهران و ۲۳۰ میلیون تومان به شهرستان ها تعلق دارد.

فیلم ” طبقه حساس” به کارگردانی کمال تبریزی روز چهارشنبه ۱۲ فروردین تنها در تهران با دراختیار داشتن سی سالن، ۱۱۰ میلیون تومان فروخته که این میزان از فروش درطول یک روز بی‌سابقه است.

به گفته‌ی حبیب اسماعیلی پخش کننده‌ فیلم “طبقه حساس” تاکنون فیلمی در تهران در یک روز این میزان فروش را نداشته است.

این فیم تاکنون دو میلیارد تومان فروش داشته که از این میزان یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به تهران و ۵۵۰ میلیون تومان به شهرستان ها تعلق دارد.

فیلم ” معراجی‌ها” به کارگردانی مسعود ده نمکی روز چهارشنبه ۱۳ فروردین سال جاری در تهران و شهرستان‌ها ۱۸۵ میلیون تومان فروش داشته و تا پایان روز چهارشنبه ۱۳فروردین سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان فروخته که از این میان، یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به تهران و دومیلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به شهرستان ها اختصاص دارد.

فیلم ” خط ویژه” به نویسندگی وکارگردانی مصطفی کیایی با دراختیار داشتن بیست سالن در تهران و ده سالن در شهرستان‌ها ۷۵۱ میلیون تومان فروش داشت که از این میزان ۵۶۱ میلیون تومان به تهران و ۱۹۰ میلیون تومان به شهرستان‌ها تعلق دارد.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.