جدیدترین اثر شوارتزنگر و استالونه پاییز سال آینده اکران می شود

جدیدترین اثر شوارتزنگر و استالونه پاییز سال آینده اکران می شود

جدیدترین اثر شوارتزنگر و استالونه پاییز سال آینده اکران می شود

فیلم سینمایی «مقبره» که آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه در آن ایفای نقش کرده اند در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ میلادی (مهر ماه ) روی پرده سینماها می رود.

مسئولان استودیو فیلمسازی «لاینزگیت» که مسئولیت ساخت و اکران فیلم سینمایی «مقبره» (The Tomb) را برعهده دارد، روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که این پروژه در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ میلادی (مهر ماه ) روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می رود.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، آرنولد شوارتزنگر؛ بازیگر فیلم های سینمایی «نابودگر» (The Terminator)، «یادآوری مطلق» (Total Recall)، «غارتگر» (Predator) و «دروغ های حقیقی» (True Lies) به همراه سیسوستر استالونه از جمله بازیگران محبوب و معروف فیلم های اکشن هستند که در فیلم سینمایی «مقبره» ایفای نقش کرده اند.

فیلم های سینمایی «راکی» (Rocky)، «رمبو» (Rambo)، «صخره نورد» (Cliffhanger) و «بی مصرف ها» (The Expendables) از جمله فیلم های مطرح و برجسته ای هستند که سیلوستر استالونه پیش از این در آن ها بازی کرده است.

میکائیل هفستورم کارگردان «مقبره» است و مایلز چاپمن و جیسون کلر نیز به طور مشترک فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته اند. همچنین این فیلم اکشن تخیلی داستان شخصی به نام ری برسلین که یکی از مقامات عالی رتبه در ساختارهای امینتی در جهان است را به تصویر می کشد.

جیم کاویزل، وینسنت دونوفریو و امی رایان نیز از جمله بازیگران دیگری هستند که به همراه شوارتزنگر و استالونه در فیلم سینمایی «مقبره» بازی می کنند.

آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه در سال جاری نیز در قسمت دوم فیلم سینمایی «بی مصرف ها» با یکدیگر همبازی بوده اند. قسمت دوم «بی مصرف ها» از تاریخ ۱۷ اوت (۲۷ مرداد) تابستان سال جاری روی پرده سینماهای سراسر جهان رفته است و تا به امروز توانسته فروشی برابر با ۱۷۴ میلیون دلار را برای خود رقم زده است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.