جدیدترین تسنیم آیت الله جوادی آملی+شرح زیارت جامعه کبیره

فارس گزارش داد: مصطفی امرائی، مدیر مرکز بین‌المللی نشر «اسراء» گفت: مرکز نشر «اسراء» شماره هشتم کتاب «ادب فنای مقربان» را برای استفاده عموم علاقه‌مندان منتشر کرد. شماره هشتم کتاب «ادب فنای مقربان» به موارد و موضوعاتی همچون «معناشناسی واژگان»، «چیستی شناسی ممکنات»، «چگونگی دلالت آیه بر ذوالآیه»، «گونه‌شناسی آیات»، «معناشناسی سعادت»، «راهکارهای دستیابی به سعادت خاستگاه الاهی امید و یاس»، «پیامدهای ولایت پذیری و ولایت گریزی»، «گمراهی دور افتادگان از ولایت»، «برکات امامت‌پذیری»، «الگوهای عینی سعادتمندان و شقاوتمندان» پرداخته است. شماره هشتم شرح زیارت جامعه کبیره با عنوان «ادب فنای مقربان» دربردارنده ۴۷۹ صفحه است که با تیراژ ۵ هزار نسخه از سوی نشر «اسراء» تولید و به مخاطبان ارائه شده است.

همچنین جلد بیست و ششم تفسیر گرانسنگ «تسنیم» که شرح و بیان آیات ۷۴ تا ۱۱۷ سوره مبارک انعام است به تازگی از سوی این انتشارات منتشر شده است. این شماره از کتاب «تسنیم» به بیان «شیوه تبلیغ انبیاء»، «صیانت قرآن از هرگونه وهن و ضعف»، «محبوبیت فراگیر حضرت ابراهیم (ع)»، «مراد از ملکوت آسمان‌ها و زمین»، «شواهد موحد بودن ابراهیم خلیل (ع)»، «خدا تنها غایت هستی»، «محور احتجاج مشرکان»، «مصداق ظلم»، «موهبت فرزند صالح»، «گزینش روسلان الهی»، «هشدار به کافران»، «جهانی بودن پیام قرآن» می‌پردازد. مفسر فرازنه حضرت «آیت الله جوادی آملی» در ادامه این جلد از کتاب به «مقتدای پیامبر اکرم (ص)»، «معرفت خدا به اندازه ممکن»، «سه گناه بزرگ احبار» و «ربوبیت خدا در همه امور» نیز اشاراتی داشته‌اند.

ساکنان تهران برای تهیه این آثار کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.
۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.