جدیدترین تصاویر از پشت صحنه “چ”

فیلمبرداری فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در شرق تهران ادامه دارد و گروه هم‌اکنون در پادگان محمد رسول‌الله افسریه مشغول گرفتن سکانس‌های هلال احمر پاوه هستند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در پادگان محمد رسول‌الله افسریه همچنان ادامه دارد. فیلمبرداری فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در شرق تهران ادامه دارد و گروه هم‌اکنون در پادگان محمد رسول‌الله افسریه مشغول گرفتن سکانس‌های هلال احمر پاوه هستند.

فیلمبرداری سکانس‌های هواپیمای این کار نیز به اتمام رسیده است. حدود یک و ماه و نیم دیگر فیلمبرداری این کار به اتمام خواهد رسید. مهدی‌ حسینی‌ ۳۵ درصد از تدوین این کار را به اتمام رسانده است و بهزاد عبدی به تازگی ساخت موسیقی فیلم را آغاز کرده است.

در فیلم سینمایی «چ» نقش شهید چمران را «فریبرز عرب‌نیا» ایفا می‌کند و ‌«سعید راد»، «فریبرز عرب‌نیا»، «مریلا زارعی»، «بابک حمیدیان»، «محمد مهدی سلطانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.
 

 حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد ۱۳۵۸ زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و به عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس فیلم سپرده شده است. مهرداد میرکیانی طراحی چهره پردازی را عهده دار شده و بهمن اردلان نیز صدابرداری این فیلم را انجام می‌‌دهد. مهدی حسینی‌وند و بهزاد عبدی به ترتیب مسئولیت تدوین و ساخت  موسیقی فیلم را برعهده دارند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.