جدیدترین توهین با ساحت مقدس پیامبر اسلام اینبار در فرانسه + عکس

با انتشار کاریکاتورهای موهون در نشریه فرانسوی؛

جدیدترین توهین با ساحت مقدس پیامبر اسلام اینبار در فرانسه + عکس

نشریه فکاهی فرانسوی “شارلی هبدو”، امروز اقدام به انتشار این کاریکاتورها کرد. “شار” سردبیر و کاریکاتوریست این نشریه پیش از این در برابر هشدارهای برخی مسئولان فرانسوی نسبت به تبعات این اقدام، اعلام کرده بود که انتشار این تصاویر نشان‌دهنده آزادی بیان است. در حالی که این مجله سال گذشته نیز کاریکاتورهای موهن دیگری را منتشر کرده بود که اقدام “شارلی هبدو” به بروز اعتراضات گسترده مسلمانان فرانسه و اروپا انجامید، مسئولان “شارلی هبدو” پیش از انتشار این تصاویر گفته بودند که این کاریکاتورها تکان‌دهنده خواهد بود.

همزمان با دستور ممنوعیت تظاهرات‌های مسلمانان در شهرهای فرانسه علیه فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام، یک مجله فکاهی فرانسوی که قبلاً اعلام کرده بود قصد دارد چند کاریکاتور موهن دیگر را منتشر کند، امروز دست به انتشار چندین کاریکاتور موهن به پیامبر عظیم الشان اسلام کرد.

نشریه فکاهی فرانسوی “شارلی هبدو”، امروز اقدام به انتشار این کاریکاتورها کرد. “شار” سردبیر و کاریکاتوریست این نشریه پیش از این در برابر هشدارهای برخی مسئولان فرانسوی نسبت به تبعات این اقدام، اعلام کرده بود که انتشار این تصاویر نشان‌دهنده آزادی بیان است.

سردبیر این نشریه در پی انتشار این کاریکاتورهای موهون امروز به خبرگزاری فرانسه گفته است: ما نمی خواهیم به اقدامات تحریک آمیز بیشتری دست بزنیم. ما تنها می خواهیم از آزادی بیان دفاع نموده و نفی خشونت کنیم.

در حالی که این مجله سال گذشته نیز کاریکاتورهای موهن دیگری را منتشر کرده بود که اقدام “شارلی هبدو” به بروز اعتراضات گسترده مسلمانان فرانسه و اروپا انجامید، مسئولان “شارلی هبدو” پیش از انتشار این تصاویر گفته بودند که این کاریکاتورها تکان‌دهنده خواهد بود.

سریال توهین های غرب نسبت به دین مبین اسلام و شخصیت پیامبر اکرم(ص) در حالی انجام می گیرد که هنوز خشم مسلمانان جهان نسبت به فیلم موهون ساخته “سام باسیل” فروکش نکرده و هر روز شاهد تظاهرات‌های گسترده‌ای در جهان اسلام هستیم.

اقدامات  مشابه نشریه فرانسوی شارلی هبدو در تمسخر اسلام و ارزش های اسلامی در سال های گذشته واکنش شدید مسلمانان فرانسه و دیگر کشورهای اروپائی را در پی داشته است.

لازم به ذکر است که فرانسه بیشترین جمعیت مسلمان اروپا را در خود جای داده است و این اقدام مجله «شارلی هبدو»، علیرغم ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع برای مسلمانان در فرانسه، قطعا پیامدهای شدیدی از سوی مسلمان این کشور برای مسئولان این مجله خواهد داشت.


۵۹۸٫ir

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ape:

    این آخرین نفسهای شیطانه.اللهم عجل الولیک الفرج

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.