جدیدترین خودروی لامبورگینی در هر ثانیه ۱۰۰ متر حرکت می‌کند/ گزارش تصویری

نمایش اسلاید

/Images/News/Larg_Pic/17-2-1391/IMAGE634719035062517569.jpg این نمونه مفهومی تازه با تمامی نمونه‌های مفهومی که سال‌های گذشته شاهد آنها بوده‌اید متفاوت است. این نمونه را شرکت انگلیسی Prindiville که سازنده بدنه خودرو است و پیش از این طراحی بدنه آونتادور را ارائه و در سطح محدود وارد بازار کرده، مبتنی بر نمونه مفهومی لامبورگینی آونتادور J که برای اولین‌بار اسفندماه گذشته در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش درآمد طراحی کرده است.

/Images/News/Larg_Pic/17-2-1391/IMAGE634719036215047593.jpg بخش‌های داخلی این خودرو و دریچه‌های هوا همگی از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند و یک صفحه نمایش LCD به ابعاد پنج اینچ برای دسترسی به سیستم سرگرمی خودرو که شامل دی.وی.دی پلیر، ناوبری ماهواره‌ای و نرم‌افزارهای سفارشی متعدد مانند نقشه‌ها و مسافت‌سنجی بسیاری از پیست‌های اتومبیلرانی دنیا می‌شود در قسمت هدایت و کنترل آن تعبیه شده است.

/Images/News/Larg_Pic/17-2-1391/IMAGE634719036205063575.jpg ترمزهای دیسکی این خودرو با دیسک‌های سرامیکی که به مراتب گران‌تر هستند، جایگزین شده و سازندگان آن می‌گویند که عملکرد این ترمزها در هر شرایطی بی‌نقص است. سیستم تعلیق خودرو کاملا انطباق‌پذیر است و همان‌طور که از خودرویی که توسط طراحان بدنه ساخته شده انتظار می‌رود، تمامی بخش‌ها استادانه طراحی شده‌اند.

/Images/News/Larg_Pic/17-2-1391/IMAGE634719036195547559.jpg به گفته طراحان Prindiville این خودرو بسیار سبک‌تر از نمونه اولیه آماده شده و کاهش وزن چشمگیر آن در کنار افزایش قدرت می‌تواند یک لامبورگینی بی‌نظیر از نمونه مفهومی Prindiville’s Aventador J بسازد.

/Images/News/Larg_Pic/17-2-1391/IMAGE634719035115557662.jpg تیونینگ این خودرو با ECU remap یا نوشتن نرم‌افزار بهتر برای ECU و استفاده از اگزوزهای تیتانیومی قدرت آنرا از ۷۰۰ به ۸۰۵ اسب‌بخار افزایش داده و حداکثر سرعت را به ۳۵۰ کیلومتربرساعت رسانده است.

/Images/News/Larg_Pic/17-2-1391/IMAGE634719035106041645.jpg اگر به خاطر داشته باشید در آخرین روزهای سال گذشته تنها نمونه موجود از لامبورگینی آونتادور J به ارزش ۲٫۷۵۰٫۰۰۰ دلار و به صورت خصوصی به فروش رسید و لامبورگینی در مورد تولید نمونه‌های بیشتر اظهار نظری نکرد؛ با این حال تنها چند ماه بعد نمونه تیونینگ شده‌ای از این خودرو توسط گروه طراحی Prindiville ارائه شده که به مراتب جالب‌توجه‌تر است.

محبوبه عمیدی: این نمونه مفهومی تازه با تمامی نمونه‌های مفهومی که سال‌های گذشته شاهد آنها بوده‌اید متفاوت است. این نمونه را شرکت انگلیسی Prindivilleکه سازنده بدنه خودرو است و پیش از این طراحی بدنه آونتادور را ارائه و در سطح محدود وارد بازار کرده، مبتنی بر نمونه مفهومی لامبورگینی آونتادور J که برای اولین‌بار اسفندماه گذشته در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش درآمد طراحی کرده است. به عبارت دیگر این نمونه مفهومی بر پایه یک نمونه مفهومی دیگر ارائه شده و این چیزی نیست که تاکنون دیده باشیم.

اگر به خاطر داشته باشید در آخرین روزهای سال گذشته میلادی تنها نمونه موجود از لامبورگینی آونتادور J به ارزش ۲٫۷۵۰٫۰۰۰ دلار و به صورت خصوصی به فروش رسید و لامبورگینی در مورد تولید نمونه‌های بیشتر اظهار نظری نکرد؛ با این حال تنها چند ماه بعد نمونه تیونینگ شده‌ای از این خودرو توسط گروه طراحی Prindiville ارائه شده که به مراتب جالب‌توجه‌تر است.

به گزارش گیزمگ، تیونینگ این خودرو با ECU remap یا نوشتن نرم‌افزار بهتر برای ECU و استفاده از اگزوزهای تیتانیومی قدرت آنرا از ۷۰۰ به ۸۰۵ اسب‌بخار افزایش داده و حداکثر سرعت را به ۳۵۰ کیلومتربرساعت (۹۷٫۲ متر بر ثانیه) رسانده است. این گروه طراحی تجربه‌های موفق بسیاری در تولید بخش‌های فیبرکربنی دارد و از تمامی تکنیک‌های ساختی که تاکنون در صنایع هوانوردی و دریایی به کار گرفته برای بهبود شکل تمامی قسمت‌های بدنه و سبک‌تر کردن وزن این خودرو استفاده کرده است. به گفته طراحان Prindiville این خودرو بسیار سبک‌تر از نمونه اولیه آماده شده و کاهش وزن چشمگیر آن در کنار افزایش قدرت می‌تواند یک لامبورگینی بی‌نظیر از نمونه مفهومی Prindiville’s Aventador J بسازد.

ترمزهای دیسکی این خودرو با دیسک‌های سرامیکی که به مراتب گران‌تر هستند، جایگزین شده و سازندگان آن می‌گویند که عملکرد این ترمزها در هر شرایطی بی‌نقص است. سیستم تعلیق خودرو کاملا انطباق‌پذیر است و همان‌طور که از خودرویی که توسط طراحان بدنه ساخته شده انتظار می‌رود، تمامی بخش‌ها استادانه طراحی شده‌اند.

بخش‌های داخلی این خودرو و دریچه‌های هوا همگی از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند و یک صفحه نمایش LCD به ابعاد پنج اینچ برای دسترسی به سیستم سرگرمی خودرو که شامل دی.وی.دی پلیر، ناوبری ماهواره‌ای و نرم‌افزارهای سفارشی متعدد مانند نقشه‌ها و مسافت‌سنجی بسیاری از پیست‌های اتومبیلرانی دنیا می‌شود در قسمت هدایت و کنترل آن تعبیه شده است.

این گروه طراحی پیش از این نمونه‌های بهبودیافته‌ای از فراری ۴۵۸، رنجروور Evoque، لامبورگینی مورسیه‌لگو، لندروور Defender و لامبورگینی آونتادور را طراحی کرده و روی افزایش جذابیت بصری ابرخودروهای متعددی مانند پورش، بنتلی، بی.ام.و نیز مانند لامبورگینی، فراری و رنجروور کار کرده است. این گروه تجربه طراحی بخش بار بالای خودرو در ابرخودروهای گوناگون را نیز دارد و با توجه به ساخت بدنه فیبرکربنی برای صنعت هوانوردی و دریایی در کنار صنعت خودرو به سادگی می‌تواند تکنیک‌های خود را در تولید نمونه‌های اختصاصی که مشتریان سفارش می‌دهند به کار بگیرد.
۵۳۲۷۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.