جدیدترین سدان پژو در چین

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

اولین تصاویر از مدل تازه پژو ۴۰۸ که اواخر این هفته در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی می‌شود، انتشار یافت. این خودروی فرانسوی در یک ویرایش اساسی تقریباً به نسل تازه خود رسیده است.

2014 Peugeot 408

۲۰۲۴ Peugeot 408

پژو ۴۰۸ تازه چهره‌ای مشابه با ۳۰۸ دارد اما با اندازه‌ای رشد یافته. چراغ‌های جلو و عقب با طراحی تازه و استفاده از LED و فرم منقار گونه در جلو و چنگال فرم در عقب، جذابیت خوبی ایجاد کرده‌اند. برخلاف مدل قبلی ۴۰۸، پژو برای این مدل از یک جلوپنجره استفاده کرده که با قابی کرومی در بر گرفته شده است. نورافکن‌ها و چراغ‌های روزتاب هم به زیبایی روی سپر قرار گرفته‌اند. طراحی آینه‌های جانبی، سقف با شیب ملایم و خطوط روی درها نیز قوی و پرتوان‌تر از آن چیزی است که در واقع از این خودرو انتظار می‌رود. حسن ختام این طراحی اروپایی، اگزوزهای ذوزنقه‌ای شکل در انتهای خودرو می‌باشند.

نسل اول پژو 408 از سال 2010 تاکنون

نسل اول پژو ۴۰۸ از سال ۲۰۱۰ تاکنون

اندازه بزرگ‌تر بدنه در مدل‌های با فاصله بین دو محور کشیده‌تر، همراه با فضای کابین مناسب می‌تواند مشتریان مشکل‌پسندتری که به دنبال راحتی افزون‌تر می باشند را راضی نماید.

2014 Peugeot 408 Sedan

۲۰۲۴ Peugeot 408 Sedan

در زیر هود حداقل دو انتخاب وجود دارد. یک موتور ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر توربو (THP) که می‌تواند ۱۶۷ اسب بخار نیرو تولید کند و یا موتور ۱٫۸ لیتری با تنفس طبیعی که ۱۳۹ اسب بخار قدرت دارد.

۳۰

فروردین


2014 Peugeot 408


پژو ۲۰۲۴ سدان فیس لیفت


فیسبوک


۳۴ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.