جدیدترین فیلمی که وارد باشگاه میلیاردی ها شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

حسن دادخواه تهیه‌کننده «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» از ورود فیلمش به باشگاه میلیاردی‌ها اظهار خرسندی کرد و گفت:خرسندی از ورود به باشگاه میلیاردی تنها به جهت بازگشت سرمایه نیست. وی که شامگاه ۱۷ آذر ماه در پردیس سینمایی کورش سخن می‌گفت،در بخش ابتدایی سخنانش گفت:«آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» فیلمی مفرح، شاد و البته پندآموز است که از این بابت خوشبختانه توجه مردم را به خود جلب کرده است.آنچه مردان درباره زنان نمی دانند

 

زمانی که بنا شد فیلم تولید شود و حتی وقتی که برایش برنامه اکران در نظر داشتیم، بسیاری از دوستان نگران بودند فیلم به خاطر محتوایی که دارد مورد استقبال قرار نگیرد و حتی برخی از همکاران ما ترس از بازخوردهای منفی داشتند.

وی افزود: اما خوشبختانه نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه ما بعد از تقریبا بیست روز از اولین نمایش فیلم به فروش میلیاردی نزدیک شدیم و از این جهت برای همه اعضای گروه خوشایند است. خرسندی از ورود به باشگاه میلیاردی تنها به جهت بازگشت سرمایه نیست بلکه نشان می‌دهد زحمات همه کسانی که ما را در ساخت این اثر یاری کرده‌اند به نتیجه نشسته و مردم برای تماشای آن وقت می‌گذارند. یکی از کسانی که در این امر مهم ما را یاری کرد محمدرضا شریفی نیا بود که جا دارد از او تقدیر شود.

دادخواه مطرح کرد: این هنرمند تنها بازیگر فیلم نبود. در مدت ۴ماهی که با او همکاری داشتیم بسیار از او آموختیم و شرافت و تعهدی که نسبت به کار داشت مثال زدنی بود. حمایت‌های بی‌دریغش زمان فیلمبرداری باعث دلگرمی همه گروه بود. ایشان دوساعت زودتر از همه سر صحنه حاضر می‌شد و بعد از تولید هم زحمات فراوانی متحمل شد. لازم به ذکر است نام فیلم که یکی از عوامل جذب مردم به تماشای فیلم بود را هم شریفی‌نیا انتخاب کرد که در کنار طرح خلاقانه پوستر جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش ایسنا،کوروش تهامی، نیما شاهرخ شاهی ،حبیب اللهیاری، علیرضا سجادپور، عطا سلمانیان ، مسعود ردایی، سیاوش خیرابی، محسن محسنی نسب، علی سرتیپی، فاطمه گوردزی، سحر قریشی، علی کاظمی، پویا گنجی،آزیتا ترکاشوند، آرش قاسمی، آرش برومند، سعید همدانی، همایون فربود،احسان خلیلی و … از جمله حاضران در این برنامه بودند.

در این مراسم از بازیگران و عوامل فنی فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند»هم تقدیر شد.

.:: سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز | اخبار ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.