جدیدترین قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی اعلام شد

جدیدترین قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی اعلام شد

در حالی که هنوز قیمتهای جدید برخی خودروهای داخلی در کشور به صورت رسمی اعلام نشده است، برخی نمایندگی‌های فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا از ابلاغ قیمت‌های جدید محصولات این شرکت‌ها خبر دادند.

به گفته نمایندگی‌های ایران‌خودرو اگرچه قیمت‌های جدید محصولات این شرکت ابلاغ شده اما به دلیل احتمال ایجاد تغییر در آن هنوز نهایی نبوده و عرضه‌ محصولات ایران‌خودرو با قیمت‌های جدید آغاز نشده است. گویا فقط قیمت سه محصول وانت باردو بنزینی و دوگانه‌سوز و همین طور سمند LX به صورت رسمی ابلاغ شده است.

به گزارش دنیای خودرو ، به گفته نمایندگی‌های فروش قیمت جدید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ معادل ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، تیپ ۶ معادل ۲۴ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و تیپ ۵ معادل ۲۱ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز در مدل V20 آن ۱۹ میلیون و ۸۷۸ هزار تومان، مدل V8 آن ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، مدل V9 آن ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و مدل V2 نیز ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت جدید تندر ۹۰ ایران خودرو نیز در مدل E1 آن ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل E2 نیز ۲۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت سمند SE با کیسه هوای راننده معادل ۱۷ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، سمند LX با کیسه هوای راننده معادل ۱۹ میلیون و ۴۵۸ هزار تومان و سمند سورن ELX معادل ۲۲ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت پژو پارس سال نیز معادل ۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان، پژو پارس ELX با ترمز ضد قفل و کیسه هوای راننده معادل ۲۷ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت پژو ۴۰۵ جی.ال.ایکس نیز به ۱۷ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان رسیده است.

وانت باردو بنزینی با ترمز ضد قفل نیز هشت میلیون و ۷۳۸ هزار تومان و وانت باردو دوگانه‌سوز نیز ۹ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همچنین لیست کامل قیمت‌های جدید انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

بر این اساس قیمت‌های جدید بیانگر افزایش قیمت انواع پراید، تیبا، تندر ۹۰، مگان، ماکسیما و نیومورانو است.

طبق قیمت‌های جدید ابلاغی به گروه خودروسازی سایپا، قیمت تندر ۹۰ مدل E1 پارس خودرو با استاندارد آلایندگی یورو ۴ به ۱۸ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان و تندر ۹۰ مدل E2 لوکس با استاندارد آلایندگی یورو ۴، گیربکس معمولی به ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده است.

در گروه محصولات لوکس پارس خودرو نیز قیمت جدید نیومورانا ۱۲۷ میلیون تومان تعیین شده است. قیمت ماکسیما نیز در مدل اتوماتیک مجهز به سیستم مولتی مدیا آن به ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت مگان نیز در مدل ۲۰۰۰ گیربکس اتوماتیک آن به ۴۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و در مدل ۲۰۰۰ گیربکس معمولی به ۴۰ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

همچنین قیمت قشقایی فول نیز ۶۵ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت تیانا فول نیز مبلغ ۸۵ میلیون تومان رسیده است.

در محصولات پرتیراژ سایپا نیز قیمت سایپا SL 131 به ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و سایپا SX 131 نیز به ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت سایپا SL 132 نیز ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت سایپا ۱۱۱ نیز در مدل SL آن ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و مدل SX نیز ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت جدید تیبا مدل SL نیز ۱۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و مدل SX این خودرو به مبلغ ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

در گروه محصولات وانت نیز پیکاب دو کابین ۵۰ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان و وانت نیسان دیزلی ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و وانت شوکا دوگانه‌سوز ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

منبع : ایسنا


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.