جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

درحالی که بازار سکه و طلا نسبت به اول هفته افزایش نسبی را تجربه می‌کند، قیمت ارز در بازار ثابت مانده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به شش میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۴۵ هزار و ۶۸۷ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۳ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۶۹۶ دلار رسیده است.

قیمت ارز ثابت ماند

قیمت دلار و یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ثابت مانده و هر دلار آمریکا ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و هر یورو نیز ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، در حالی که دیروز قیمت دلار روند افزایشی نسبی داشت، امروز (سه‌شنبه) تغییر قیمتی در خرید و فروش دلار و یورو به وجود نیامد و نرخ‌ها ثابت ماند.

به گونه‌ای که امروز صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ فروش آن را ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

همچنین این صرافی‌ها امروز هر یورو را بدون تغییر قیمت ۱۷ هزار تومان خریدند و در مقابل با قیمت ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان فروختند که این نرخ‌ نیز نسبت به روز گذشته  بدون نوسان است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.