جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

بررسی جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نشان می‌دهد قیمت سکه تمام بهار طرح جدید امروز نسبت به روز گذشته اندکی افزایش داشت همچنین در جریان معاملات امروز بازار ارز هم نرخ فروش دلار و یورو ثابت مانده اما نرخ خرید این دو نوع ارز از مردم با ۳۰۰ تومان کاهش مواجه شده است.  

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده که نسبت به روز گذشته افزایش ۷۰ هزار تومانی را تجربه کرد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۶۰۷۳ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۱۰ میلیون تومان بدون تغییر نسبت به روز گذشته داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۷۹۵ دلار رسیده است.

امروز همچنین صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۲ هزار و ۲۵۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید دلار در مقایسه با دیروز ۳۰۰ تومان کاهش یافته اما نرخ فروش دلار ثابت مانده است.  

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۵ هزار و ۵۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید یورو نیز نسبت به معاملات روز گذشته ۳۰۰ تومان با کاهش قیمت مواجه شده اما نرخ فروش یورو ثابت مانده است.  

علاوه براین، بانک‌ها نیز  امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۲ هزار تومان و هر یورو را معادل ۲۴ هزار تومان می‌خرند.  

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.