جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار

۲۰م آذر ،

2-896.jpg

رییس اتحادیه طلا وجواهر از افزایش قیمت طلا و سکه در بازار نسبت به روز قبل خبر داد.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: امروز (سه‌شنبه) قیمت سکه و طلا در حالی نسبت به روز قبل افزایش یافت که در ساعات میانی دیروز قیمت ها ثابت بود ولی قیمت ها در ساعات پایانی روز دچار افزایش شد.

وی تصریح کرد: قیمت اونس جهانی طلا هر چند دقیقه یک بار تغییر می کند و یک قیمت مشخص از صبح نداشته است. این قیمت بین هر اونس ۱۷۱۰ تا ۱۷۱۵ دلار در حال نوسان است.

او دربارهٔ قیمت انواع سکه گفت: در حال حاضر قیمت سکه تمام طرح تازه یک میلیون و ۲۰۵ هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و ۱۹۵ هزار تومان، نیم سکه ۶۰۲هزار تومان، ربع سکه ۳۱۰ هزار تومان و یک سکه گرمی ۱۹۰ هزار تومان است.

کشتی‌آرای همچنین دربارهٔ قیمت انواع طلا تصریح کرد: امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۲۱ هزار تومان، هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۵۲۴هزار تومان، هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۵۵۷هزار و ۵۰۰تومان و قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی بین ۱۷۱۰تا ۱۷۱۵ دلار در نوسان است.

به گفته وی قیمت یورو و پوند به ترتیب نیز در بازار آزاد با قیمت۳۹۳۰ تومان و ۴۷۷۰ تومان معامله می شوند. دلار نیزدر بازار آزاد ۲۹۶۵ تومان به فروش می رسد و قیمت خرید آن ۲۰ تومان پایین تر نسبت به قیمت فروش است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.