جدیدترین پوسترهای «بینوایان» با بازی هیو جکمن و راسل کرو رونمایی شد +آخرین عکسهای فیلم

جدیدترین پوسترهای «بینوایان» با بازی هیو جکمن و راسل کرو رونمایی شد +آخرین عکسهای فیلمسینمانگار در معرض دید شما مخاطبین عزیز قرار می‌دهد
جدیدترین پوسترهای «بینوایان» با بازی هیو جکمن و راسل کرو رونمایی شد +آخرین عکسهای فیلم
تاریخ درج : ۲۱ مهر
سرفصل : سینمای جهان   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : سریره طاهرافشار: دو پوستر دیگر از فیلم «بینوایان» ساخته “تام هوپر”، با به تصویر کشیدن چهره های “هیو جکمن” در نقش ژان والژان و “راسل کرو” در نقش مامور ژاور برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شد. در ادامه می توانید این پوسترها را به همراه آخرین عکسهای این مشاهده نمایید.

به گزارش سینمانگار، دو هفته پیش اولین پوستر از فیلم «بینوایان» ساخته “تام هوپر” با نمایش صورت کودکانه “کوزت” منتشر شد. امروز نیز دو پوستر دیگر از این فیلم با به تصویر کشیدن چهره های “هیو جکمن” در نقش ژان والژان و “راسل کرو” در نقش مامور ژاور برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شد.

شعار پوستر اول با تصویر ژان والژان “آزادی از آن من است” و شعار پوستر بعدی “من قانون هستم” می باشد.
 


این اولین فیلم “تام هوپر” بعد از فیلم اسکار گرفته اش «سخنرانی پادشاه» می باشد که بازیگران مطرحی چون “هیو جکمن”، “راسل کرو”، “آنا هاتاوی”، “آماندا سیفرید”، “هلِنا بونهام کارتر” و”ساشا بارن کوهن” را در خود داراست.

دست اندرکاران این فیلم درام- موزیکال، علاوه بر رونمایی از دو پوستر جدید، چند عکس از این فیلم را نیز منتشر کرده اند که سینمانگار آنها را به دید علاقه مندان کارهای “هوپر” و دوستاران داستان «بینوایان» می گذارد.


به گزارش سینمانگار، «بینوایان» قرار است در ۲۵ دسامبر در سراسر آمریکا به اکران درآید.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.