جدیدترین گوشی نوکیا با استقبال بی سابقه روبرو شده است

۰۷م آذر ،

جدیدترین گوشی نوکیا با استقبال بی سابقه روبرو شده است

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/f6fa601bbcbf94c72eaf6546faea680c.jpg

تقریبا تمام مکان‌هایی که تلفن لومیا ۹۲۰ را پیش فروش کرده بودند از آلمان تا فنلاد و امریکا، همگی با استقبال بی سابقه کاربران روبرو شده و تمامی موجودی خود را پیش فروش کرده‌اند. الیسا که یکی از عرضه کنندگان لومیا ۹۲۰ در فنلاند است، اعلام نموده که تنها در فاز پیش فروش، ۵,۰۰۰ دستگاه از لومیا ۹۲۰ را به فروش رسانده است.

علاوه بر Elisa، دیگر سرویس دهنده‌های‌ مخابراتی فنلاند، DNA و Sonera نیز از تقاضای بسیار بالای این تلفن خبر داده‌ است.

در همین راستا نوکیا اعلام کرده که در حال تولید لومیاهای بیشتر است و تلفن‌های بیشتری را برای ماه دسامبر آماده خواهد کرد. سرویس دهنده‌های مطرح مخابراتی مانند AT&T در وب پایگاه اینترنتی خود و در مقابل نام لومیا ۹۲۰ عبارت «همه موجودی به فروش رفت» را ذکر کرده‌اند.

یک وب پایگاه اینترنتی چینی نیز گزارش نموده که نوکیا در ۲۰ روز اول عرضه لومیا ۹۲۰ بیش از ۲.۵ میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است.

لومیا ۹۲۰ در امریکا و اروپا نیز مورد استقبال بی سابقه‌ای قرار گرفته و در این مکان‌ها نیز تمام لومیاهای آماده شده به فروش رسیده‌اند. به دنبال استقبال بی‌سابقه از تلفن لومیا ۹۲۰ نوکیا ارزش سهام این شرکت حدود ۸% افزایش یافته و به ۳.۵۶ دلار برای هر سهم رسیده است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/7324b5781d0b8c3a6027e6c939601ec0.jpg

فروش بی سابقه لومیا ۹۲۰ و استقبال کاربران از این تلفن، نوید آینده‌ امیدوارکننده‌ای را به نوکیا می‌دهد، نوکیایی که هر آنچه در توان داشته در این تلفن ارائه کرده و همه امیدش به سری تازه لومیا است.
طبقه بندی: اخبار آی تی, اخبار آی تی   |   تعداد بازدید: ۴ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: سه شنبه ۷ آذر

آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , IT, آموزش, آی تی, اخبار آی تی, اخبار تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, ترفند, جدیدترین تکنولوژی ها, جدیدترین گوشی نوکیا, جدیدترین گوشی نوکیا با استقبال بی سابقه روبرو شده است, سیستم عامل ها, لومیا ۹۲۰, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, نوکیا, کالا, گوشی نوکیا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.