جدید‌ترین آمار فروش از فیلم‌های روی پرده

فیلم‌ سینمایی «گناهکاران» آخرین ساخته فرامرز قریبیان در دو روز اول اکران خود فروش ۱۵ میلیونی را تجربه کرد و «دربند» نیز پس از ۹ روز اکران ۲۲۰ میلیون تومان در تهران فروخت.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، امیر قطبی مدیر پخش شرکت فیلمیران در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران توسط این شرکت گفت: تازه‌ترین فیلم اکران شده توسط فیلم‌ایران فیلم سینمایی «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان است که روز چهارشنبه ۴٫۵ میلیون و روز پنجشنبه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سینماهای تهران فروش کرد تا در مجموع فروشی معادل ۱۵ میلیون را در ۲۲ سینمای پایتخت تجربه کند.
 
وی افزود: همچنین فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی پس از ۹ روز اکران در ۲۲ سینمای تهران توانست فروشی معادل ۲۳۰ میلیون تومان تا پایان روز پنجشنبه را تجربه کند.
 
قطبی همچنین در خصوص سایر فیلم‌ها نیز گفت: در حال حاضر سه فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده، «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی و «پل چوبی» به کارگردانی مهدی کرم‌پور با وجود آنکه سینماهای سرگروه خود را از دست داده‌اند اما به ترتیب ۲۰، ۷ و ۲۲ سالن سینمایی را در تهران در اختیار دارند.
 
مدیر پخش شرکت فیلمیران در خاتمه اظهار داشت: فیلم سینمایی «هیس» پس از ۶۵ روز اکران به فروشی معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، «دهلیز» پس از ۶۵ روز به فروشی معادل ۹۷۰ میلیون تومان و «پل چوبی» نیز پس از ۳۷ روز نمایش به فروشی معادل ۸۴۰ میلیون تومان در تهران دست یافته‌اند که هر سه فیلم با فروش مجموعه شهرستان جزء فیلم‌های میلیاردی اکران تابستان به حساب می‌آید.

فارس


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.