جدید التالیف بودن کلیه کتب پایه سوم ابتدایی / تالیف کتاب سبک زندگی به صورت جداگانه برای دختران و پسران

فروردین ۱۴۰۳

رئیس سازمان پژوهشی و آموزشی گفت : در پایه سوم ابتدایی کلیه کتابها تازه التالیف می باشند

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمدیان در اختتامیه اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور که هم اکنون درحال برگزاری است گفت: در رویکرد برنامه درسی ملی نسبت به رویکرد تلفیقی در ارائه دروس، تغییر نگاه به معلم، تغییر نگاه به مدیران آموزشی و تربیتی مدارس و تغییر نگاه به دانش آموز و روشهای یاد دهی و یادگیری  ، چرخش ایجاد شده است.
وی ادامه داد: در پایه اول ، دوم و ششم ابتدایی تغییراتی متناسب با برنامه درسی ملی صورت گرفته به این صورت که  درپایه ششم اهداف دوره ابتدای کتب تغییر کرد.
محمدیان افزود : همچنین در پایه هفتم نیز بعضی از کتابهای تازه التالیف و بعضی بهسازی شده است. در پایه سوم ابتدایی کلیه کتابها تازه التالیف می باشند که معلمان باید دوره های آموزشی لازم را بگذرانند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت ۵ کتاب متوسطه تغییر کرده و تازه التالیف است وبرای سال تحصیلی تازه کتاب عربی دوره متوسطه نیز با رویکرد تازهی ارائه می گردد تا دانش آموزان از پایه هفتم بتوانند حد اقل ۵ دقیقه با زبان انگلیسی و عربی خود را معرفی کنند.
محمدیان اظهار داشت : کتاب سبک زندگی برای دانش آموزان دختر و پسر به صورت متفاوت و جدا از یکدیگر تالیف شده که کتابهای مطالعات اجتماعی را ۳ کتاب تازه التالیف دوره متوسطه اعلام کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.