جدید ترین سیستم عامل بر روی آیفون۶اس+عکس

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در پنج شنبه, ۲۹ ژانویه ۲۰۲۲ در دیگه چه خبر
جدید ترین سیستم عامل بر روی آیفون6اس+عکس

اولین تصویر غیر رسمی از سیستم عامل ۹ iOS که گفته می‌شود برای ایفون ۶‌اس خواهد آمد، در حال اجرا روی ایفون۶ دیده شد.

سیستم عامل iOS از طرف اکثر کاربران و کارشناسانی که در حال استفاده از محصولات اپل هستند به عنوان سریع‌ترین و روان‌ترین سیستم‌های عامل، شناخته می‌شود. 

هشت سال از معرفی آیفون ۲G که از سیستم عامل OS X اپل بهره‌مند بود، سپری می‌شود. تا اینکه سیستم عامل OS X‌ در سال ۲۰۱۰ جای خود را به iOS 4 در محصولات جدیدتر داد.

b2ap3_thumbnail_452094_607.jpg

 از آن روز به‌بعد به‌همراه معرفی محصولات جدید اپل، هشت نسخه‌ی دیگر از iOS هم معرفی شده است؛ آخرین آن‌ها نسخه‌ی ۸ است که به‌همراه گوشی آیفون۶ با عمل‌کردی عالی در اختیار کاربران قرار گرفته.

بر اساس سنت چند ساله‌ی اپل، انتظار می‌رود آیفون‌های بعدی که احتمال دارد ۶اس و ۶اس پلاس باشند به سیستم‌ عامل iOS 9 مجهز باشند. گفته می‌شود اپل تصمیم دارد در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC 2015) که هشت‌ام جولای (۱۸ خرداد) برگزار خواهد شد، نسخه‌ی جدید iOS را معرفی کند؛ ولی در جدیدترین تصویری که از یک آیفون۶ منتشر شده است، دیده می‌شود که این گوشی دارای سیستم‌عامل متفاوتی است که ادعا می‌شود iOS 9 باشد.

 از جمله تحلیل‌هایی که از انتشار این شایعه می‌توان نتیجه گرفت این است که احتمال دارد اپل از iOS 9 برای بروزرسانی محصولاتی که پیش‌تر عرضه کرده، استفاده کند.

دی جی کالا



باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.