جذابیت نقش “بهرام” و حضور “دری” نظر مرا برای حضور در “کلاه پهلوی” تغییر داد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

یکبار از حضور در “کلاه پهلوی” انصراف دادم، ولی حضور “دری” و جذابیت نقش “بهرام” مرا به بازی در این مجموعه بازگرداند.

سپند امیرسلیمانی، ایفاگر نقش “بهرام” در مجموعه “کلاه پهلوی” در گفتگو به خبرنگار  حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: حضور در این مجموعه با پیشنهاد “ضیاء الدین دری” شروع شد و من تا زمان حضورم فیلمنامه را نخوانده بودم.
وی با اشاره به انصراف خود از حضور در مجموعه “کلاه پهلوی”، تصریح کرد: “بهرام” خیلی از خط قرمزها رو شکست و با آن نقش انس گرفته بودم.
وی افزود: بعد از ضبط چند سکانس، شخصیت “بهرام” دچار ممیزی شده و با توجه به ملاحظات به وجود آمده باید شکل و رفتار “بهرام” تغییر می کرد.
امیر سلیمانی، اظهار داشت: آن زمان من انصراف دادم، ولی طی گفتگوهایی با “ضیاء الدین دری” دوباره ایفاگر نقش “بهرام” شدم.
امیر سلیمانی، با بیان این مطلب که کارگردان این مجموعه مایل بود فیلمنامه را نخوانم، افزود: “ضیاء الدین دری” گفته که متن را نخوانید و همیشه سر صحنه فیلمبرداری با یکسری دکوپاژ و برگه های فیلمنامه حضور پیدا می کردند.
امیرسلیمانی تصریح کرد: طبق خواسته کارگردان، خودم را با متن درگیر نکردم و معتقدم کار خوبی باید شده باشد.
وی گفت: همیشه فیلم‌هایی که با قلم “دری” کارگردان “کلاه پهلوی” و دیگر مجموعه ها به نگارش درآمده با آنچه که در ذهن بازیگر بوده، همخوانی داشته است.
بازیگر نقش “بهرام” با اشاره به حضور بزرگان عرصه بازیگری در این مجموعه تاریخی، گفت:‌ کارگردان و بازیگران اطراف من اولویت  حضور من در یک مجموعه تلویزیونی و نیز یک اثر سینمایی است.

* فیلم های ایرانی، نیازی به دوبله ندارد

امیر سلیمانی در خصوص دوبله بخش های فرانسه “کلاه پهلوی”، تصریح کرد: گاهی اوقات خیلی از اشتباهات بازیگر در دوبله درست می شود ولی دوبلور از حسی که من در درون خود با نقش دارم، بی خبر است.
وی ادامه داد: گاهی یک اجرای طنز در دوبله تبدیل به نوعی دیگری می شود و این تمایل مرا به دوبله یک اثر کمتر می کند.
وی تصریح کرد: معتقدم اگر بازیگر فن بیان ندارد، نباید در حرفه بازیگری حضور پیدا کند.
امیر سلیمانی اظهار داشت: من و همه مردم از شنیدن صدای استاد “منوچهر اسماعیلی”، و دیگر بزرگان عرصه دوبلاژ لذت می بریم ولی معتقدم دوبله باید در بخش فیلم های وارداتی بدرخشد.
این بازیگر با اشاره به استقبال مردم از این مجموعه، گفت: الان برای اینکه چقدر مورد استقبال قرار می گیرد، زود است و باید م نتظر قسمت های دیگر بود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.