جذب جوانان در محافل ضد انقلاب خارج نشین به بهانه کنسرت انجمن مورد تایید ! + تصاویر

نکته ای که بسیار جالب توجه بود این بود که در پایان کنسرت برای خانم مسیح علی نژاد اتاقی ترتیب داده شده بود که دانشجویان بتوانند با ایشان عکس یادگاری بیاندازند بسیاری از دانشجویان هم او را نمی شناختند و او را اینطور معرفی می کردند که ایشان مشغول فعالیت های حقوق بشری برای ایران است و به کمک دانشجویان ساکن خارج از کشور احتیاج دارد

 بعضا شاهد بوده ایم بعضی از کسانی که به قصد ادامه تحصیل به خارج از کشور به خصوص کشورهایی اروپایی و آمریکا مهاجرت می کنند در دام گروهک ها و جریان های ضدانقلاب می افتند که سبب عمده آن ناآگاهی و عدم شناخت کافی از فعالیت ها و اهداف این گروه ها است.

چند روز قبل نیز کنسرت فرامز اصلانی در تورنتوی ایتالیا برگزار شد که از بیش از آنکه هدف این برنامه صرفا اجرای یک کنسرت باشد، اهداف سیاسی داشت.

در همین زمینه یکی از دانشجویان حاضر در این کنسرت در یادداشتی که ارسال کرده است، به حضور مسیح علی نژاد جاسوس خبرنگارنمای ضد انقلاب در پشت صحنه آن اشاره کرده است.

متن این یادداشت در ادامه آمده است:

من دانشجوی سال آخر رشته مهندسی مکانیک دانشگاه پلی تکنیک تورین ایتالیا هستم، تورین شهر کوچکی در شمال ایتالیا است و دانشجویان ایرانی بسیاری در آن مشغول به تحصیل می باشند و به سبب وجود تعداد بسیاری ایرانی در این شهر چندین انجمن وجود دارند که همگی آنها ادعای غیر سیاسی بودن و فرهنگی بودن دارند.

هفته قبل کنسرت یکی از خواننده های پاپ ایرانی در این شهر توسط یکی از این انجمن ها به اسم انجمن ترنج برگزار شد ، این انجمن ادعا دارد به خط قرمز های  سیاسی جمهوری اسلامی ایران پایبند است و با همین حربه جوانان  و دانشجو ها را جذب می کند. من هم مثل بسیار از دانشجو های ایرانی دیگر در آن شرکت کردم البته با احتیاط بسیار ، به سبب اینکه من خانواده نسبتا مذهبی دارم و به هیچ وجه مایل نیستند تا من در یک برنامه نامناسب یا سیاسی و ضد انقلاب شرکت کنم.

از زمانی که من وارد سالن کنسرت شدم فضای عجیب آن توجهم را جلب کرد، در جلوی در کنسرت  یک سی دی توزیع می شد به اسم، کشته شدگان انتخابات ۸۸ کاری از سیامک آرام و مسیح علی نژاد (آن هم به صورت مجانی، به تعداد بسیار بالا هم تکثیر شده بود) و در کنسرت مدام شعار های سیاسی داده می شد.

 اما نکته ای که بسیار جالب توجه بود این بود که در پایان کنسرت برای خانم مسیح علی نژاد اتاقی ترتیب داده شده بود که  دانشجویان بتوانند با ایشان عکس یادگاری بیاندازند بسیاری از دانشجویان هم او را نمی شناختند و او را اینطور معرفی می کردند که ایشان مشغول فعالیت های حقوق بشری برای ایران است و به کمک دانشجویان ساکن خارج از کشور احتیاج دارد، نکته جالب تر اینکه بعد از گرفتن عکس با ایشان از دانشجو ها پرسیده می شد اگر تمایل به همکاری با ایشان در امور خبرنگاری را دارند می توانند به فیسبوک ترنج میل بزنند و اعلام کنند تا در مراحل بعدی با ایشان از طرف خانم علی نژاد و همکارشان خانم آزاده اسدی تماس گرفته شود.

در واقع کنسرت بهانه ای برای جذب نیرو برای یک خبرنگار ضد انقلاب خانم علی نژاد بود و این انجمن به راحتی با شعار های فرهنگی اقدام به جذب نیروی سیاسی برای ضد انقلاب می کند.

 در این شهر بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی ایرانی وجود دارد که همه فقط به نیت درس خارج شده اند، از شما خواهش می کنم این مطلب را اطلاع رسانی کنید تا جوانان بیشتری به این دام نیافتند و در عمل انجام شده قرار نگیرند.

در ضمن اگر فیس بوک علی نژاد را بررسی کنید می بینید که از چند وقت قبل راجع به این کنسرت تبلیغ کرده و بعد از آن چندین مطلب راجع به آن نوشته شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.