جذب دانشجوی خارجی در دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی تهران

۳۱فروردین۱۳،

40-164.jpg

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به جذب دانشجوی خارجی در سال ۹۲، گفت: بر اساس اعلام ظرفیت گروه‌های آموزشی مختلف، دانشجوی خارجی جذب می‌شود، البته اکنون در رشته‌های تخصصی بالینی و دوره‌های دکترای تخصصی و دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی در حال پذیرش دانشجوی خارجی هستیم.

دکتر اکبر فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ایجاد دوره‌های غیر مدرک‌دار برای دندانپزشکان داخل کشور، گفت: دندانپزشکانی که متقاضی افزایش توانمندی‌های خود در مطب‌ها می باشند، می‌توانند از این برنامه‌های جامع و مدرن استفاده کنند که از جمله این برنامه‌ها دوره مسترشیپ است که برای دندانپزشکان عمومی تدارک دیده شده است.

وی افزود: دوره مسترشیپ دوره‌ای است با حدود ۶۰۰ ساعت آموزش که شامل آموزش‌های تئوری و عملی است و در طول یک سال انجام می‌شود، این دوره در رشته‌های مختلف بالینی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از جمله در ایمپلنت ایجاد شده است، البته ثبت‌نام این دوره به پایان یافته است.

فاضل ادامه داد: برای مابقی رشته‌های بالینی دانشکده نیز در حال تدارک ایجاد دوره‌های مسترشیپ هستیم و برای هر کدام از گروه‌ها که اعلام آمادگی کنند ما برای آن رشته این دوره را راه‌اندازی خواهیم کرد.

راه‌اندازی دوره‌ تربیت دستیار دندانپزشک

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه‌اندازی دوره‌های تربیت دستیار دندانپزشک در این دانشگاه خبر داد و گفت: این دوره‌ها برای دارندگان مدرک دیپلم که در مطب‌های دندانپزشکی به عنوان دستیار دندانپزشک مشغول به فعالیت می باشند راه‌اندازی شده است.

وی افزود: جنسیت در پذیرش داوطلب برای شرکت در دوره های تربیت دستیار دندانپزشک ملاک است و پذیرش در این دوره ها تنها از بین خانم ها انجام می گردد.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه این دانشکده از نظر فضا و امکانات فیزیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اظهارکرد: دانشکده دندانپزشکی از نظر جذب تجهیزات و لوازم آموزشی پیشرفته یکی از مراکز بسیار خوب در خاورمیانه است و در سیستم رنکینگ بین‌المللی در وضع بسیار خوبی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به بازنگری‌های آموزشی دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی،‌ برنامه‌های آموزشی این دانشکده بر اساس نیازهای جامعه و علوم روز و پیشرفت‌های علمی روز دنیا پیش می‌رود و در سطح بسیار خوبی قرار دارد، ضمن اینکه اشخاصی که وارد این دانشکده می‌شوند بهترین گزینه‌ها می باشند و رتبه‌های برتر کنکور سراسری می باشند، بنابراین برون‌داد ما نیز در سطح بین‌المللی و دنیا بسیار خوب بوده است و دانشجوهای ما در تمام مراکز علمی سراسر دنیا می‌درخشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.