جذب دانشجوی کارشناسی در واحدهای علوم تحقیقات دانشگاه آزاد ممنوع است

۴ م دیماه ،

210-8.jpg

رییس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد با بیان اینکه در شهرستان گرمسار یک واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی خواهد شد، گفت: واحدهای علوم و تحقیقات تنها مجاز به جذب دانشجویان در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر خسرو دانشجو از امضای تفاهم‌نامه برای راه‌اندازی مرکز تحقیقات کویرشناسی در گرمسار توسط واحد علوم و تحقیقات و حفاظت محیط زیست استان سمنان خبر داد و گفت: حرکت‌های علمی در این سطح می‌تواند الگویی برای فعالیت‌های علمی سایر دانشگاه‌های کشور در مناطق و استان های مختلف شود.

وی با بیان این مطلب که مرکز کویرشناسی توسط واحد علوم و تحقیقات از لحاظ نرم افزاری، سخت افزاری، اعضاء هیأت علمی، آزمایشگاه و نیروهای متخصص تجهیز خواهد شد، ادامه داد: دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات برای فعالیت های علمی و آزمایشگاهی خود از مرکز کویرشناسی گرمسار استقبال خواهند کرد و این مرکز نیز به خودکفایی خود و کشور در حوزه های مربوطه کمک شایانی خواهد نمود.

دکتر دانشجو در بخش دیگری از سخنان خود به تجربه های دانشگاه آزاد در مدیریت بیمارستانی اشاره کرد و با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان بوعلی سینا در تهران یکی از قطبهای بهداشتی و درمانی تهران محسوب می‌شود، گفت: واحد علوم و تحقیقات نیز مجهزترین بیمارستان منطقه خاورمیانه را با هدف تربیت نیروهای فوق تخصص پزشکی احداث کرده است و درآینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رساند.

رئیس واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و واحد علوم وتحقیقات آمادگی کامل خود جهت مدیریت بیمارستانی و درمانی بیمارستان شهید رضایی شهرستان دامغان را اعلام می دارد.

دکتر دانشجو با ذکر اینکه شهرستان دامغان نیازمند ارتقاء سطح بهداشتی و درمانی وحود مراکز بیمارستانی است، یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل خود در این زمینه را اعلام می دارد تا به هر نحو مقتضی که مدیریت استان سمنان ایجاب کند زمینه‌های ارتقاء و بهره‌مندی مردم منطقه از خدمات درمانی را فراهم کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.