جذب زلاتان در تاریخ پاری‌سن‌ژرمن هک می شود

مدیر ورزشی تیم پاری‌سن‌ژرمن روز سه‌شنبه (امروز) را روزی سرنوشت‌ساز در تاریخ حیات باشگاهش برای جذب مهاجم سوئدی میلان خواند.

لئوناردو در گفت‌وگویی که شب گذشته با شبکه اسکای‌اسپرت ۲۴ انجام داد، روز سه‌شنبه ۱۷ جولای (امروز) را در زندگی ورزشی ستاره ۳۰ ساله اهل اسکاندیناوی تعیین کننده و مهم تلقی کرد. او بطور غیرمستقیم از احتمال وقوع توافق نهایی برای جذب این گلزن با تجربه و عقد قرارداد نهایی خبر داد.

مدیر برزیلی گفت: امروز ‌‌‌(دوشنبه) را که پشت سر گذاشتیم. اما فردا روزی مهم برای ما و زلاتان خواهد بود.

این اظهارات در حالی از سوی مقام ورزشی پاریسی‌‌ها عنوان شد که مینو رایولا، وکیل ستاره روسونری‌ها نیز در جمع برخی خبرنگاران عنوان کرد کلیات بحث انتقال موکلش به فرانسه مورد توافق قرارگرفته و تنها یکسری جزییات باقی مانده که قرار است بحث شود تا توافق کلی بدست آید.

ایبراهیموویچ در سال ۲۰۱۰ به صورت یار قرضی از بارسا به جمع میلانی‌ها پیوست. اما سال گذشته در ازای ۲۴ میلیون یورو بصورت قطعی به عضویت تیم مطرح شهر میلان درآمد.

وی در فصل گذشته سری‌ Aکالچو در ۳۲ بازی توانست ۲۸ گل به ثمر برساند و آقای گل شود.

سن‌ژرمنی‌ها ابتدای هفته جاری موفق شدند تیاگو سیلوا مدافع برزیلی را با امضا قراردادی ۵ ساله بخدمت بگیرند. آنها تلاش می‌کنند با پرداخت سالیانه ۹ میلیون یورو گلزن اهل اسکاندیناوی راه‌راه‌پوشان میلانی را برای یک دوره ۴ ساله جذب کنند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۴۶ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , زلاتان, مهاجم سوئدی میلان, پاری‌سن‌ژرمن


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.