جذب نیروی انسانی جدید در شرکت ملی نفت ایران با اولویت مهارت

۲۷ آبان ،

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران خبر داد:

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از طراحی روش جدید شیوه جذب نیروی انسانی خبر داد و افزود: بر اساس این طرح محوریت جذب نیروها در شرکت ملی نفت ایران از مدرک تحصیلی به توانمندهای فردی تغییر می یابد.

عباس خنیفر در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، از تغییر روش جذب نیروی انسانی مورد نیاز بخش های مختلف شرکت ملی نفت ایران خبر داد و افزود: در قبل شیوه جذب بر اساس مدرک تحصیلی اشخاص بود اما در طرح جدیدی که ارائه شده است و در صورت عملیاتی شدن، اشخاص بر اساس توانمندی و تخصص خود متناسب با شغل مورد نظر جذب می شوند یعنی محوریت از مدرک به تخصص تغییر می کند.

وی از تلاش در جهت حفظ نیروی انسانی متخصص در صنعت نفت خبر داد و افزود: به منظور رفاه حال کارکنان یک بسته خدمات رفاهی طراحی شده است که در این بسته مواردی همچون حقوق و مزایای خاص و حتی مواردی مانند رفع نیاز به مسکن کارکنان در نظر گرفته شده است. اجرای این طرح می توانند گامی موثر در جهت حمایت از مشاغل حرفه ای و جلوگیری از خروج نیروهای متخصص شرکت ملی نفت باشد.

خنیفر افزود: به منظور رفاه حال کارکنان و افزایش و ارتقا سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی کارکنان نیز طرحی ارائه شده که بعد از مصوب شده از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت عملیاتی می شود./ر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.