جذب هیات علمی و بورس تحصیلی داخل کشور در دانشگاه نوشیروانی بابل

جانعلی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در راستای تحقق اهداف برنامه توسعه آموزشی و پژوهشی خود و نیز تکمیل کادر هیات علمی از میان فارغ التحصیلان متعهد متخصص با درجه دکتری از دانشگاههای معتبر داخلی و خارجی و نیز دانشجویان دوره دکتری داخل با سوابق علمی / آموزشی و پژوهشی درخشان عضو هیات علمی و یا بورسیه می پذیرد .

وی افزود : رشته مهندسی هوا و فضا با گرایش مورد نیاز جذب کلیه گرایشها / مهندسی صنایع با گرایش مهندسی صنایع / مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار / مهندسی برق با گرایش کنترل باتخصص ناوبری و کنترل هوا فضا / مهندسی عمران با گرایش زلزله و سازه های دریایی / مهندسی نقشه برداری با کلیه گرایش ها و مهندسی دریا نیز با همه گرایش ها هیات علمی می پذیرد .

جانعلی زاده تصریح کرد : دررشته های مهندسی عمران با گرایش زلزله و سازه های دریایی / مهندسی نقشه برداری با همه گرایش ها و مهندسی دریا با همه گرایش ها نیز بورسیه می پذیرد .

به گفته وی علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک مورد نیاز به سایت مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم / تحقیقات و فناوری به نشانی اینترنتی http://www.jazb.msrt.ir/ مراجعه نمایند .

 

 

 

Share

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.