جرثقیل سمند را له کرد

 جرثقیل سمند را له کرد

جرثقیل سمند را له کرد

ممتازنیوز: یک دستگاه جرثقیل با خارج شدن از کنترل راننده، خودرو سمند را در جاده کوثر به خلخال زیر گرفت.

این حادثه عصردیروز زمانی اتفاق افتاد که جرثقیل مربوط به راهسازی در حال حرکت در سراشیبی کنارجاده گیوی به خلخال بود که بر اثر عدم احتیاط، خودرو از کنترل راننده خارج و پس از طی مسافتی با خودرو سمند پارک شده برخورد و آن را زیرگرفت.
این حادثه به دلیل آنکه راننده در داخل خودرو سمند نبود هیچگونه تلفات جانی درپی نداشت ولی بر اثر آن خودرو سمند در زیر جرثقیل له شده و خساراتی را به بار آمد که کارشناسان در حال برآورد میزان آن هستند.
علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.
همچنین مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی اورژانس تهران گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با پراید در تهران بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) دو نفر کشته و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.
حسن عباسی افزود: این سانحه رانندگی در جاده اسلامشهر، کمربندی واوان، نرسیده به میدان نماز رخ داده است که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای فوریت های پزشکی اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: در این حادثه دو نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و چهار مصدوم این سانحه نیز پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به منظور درمان تکمیلی به بیمارستان های شهید فیاض بخش تهران و سعیدی اسلامشهر منتقل شدند.
عباسی یادآور شد: حال عمومی مصدومان این سانحه رانندگی وخیم گزارش نشده است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.