جریانات سیاسی نسبت به اهمیت روز قدس اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: جریانات سیاسی باید نسبت به برگزاری راهپیمایی روز قدس به عنوان نماد پایداری کامل نسبت به آرمان‌های اولیه انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند و از مقاومت برحق و مشروع در برابر استکبار جهانی محافظت کنند.

“زهره‌ طبیب‌زاده” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ اهمیت روز “قدس” برای مسلمانان و آزادگان جهان اظهار داشت:‌ بعد از پیدایش پدیده بیداری اسلامی و رشد آن در کشورهای مختلف جهان، مسئله فلسطین و روز قدس به عنوان وجه تمایز این جریان شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: کشورهایی که در بطن این پدیده قرار گرفته‌اند باید عکس‌العمل و واکنش خود را به مسئله فلسطین نشان دهند و این مسئله را ملاکی برای سنجش جنبش‌های بیداری اسلامی و مشخص کردن ماهیت ارتجاعی و انقلابی خود در بوجود آوردن تحولات اخیر در کشورشان بدانند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: بعد از پیدایش رژیم صهیونیستی به عنوان یک نهاد نامشروع و آغاز اشغالگری و افزایش جنایات علیه مسلمانان، روز “قدس” به عنوان سمبلی برای مقابله با استکبار جهانی به وجود آمده است.

طبیب‌زاده بیان داشت:‌ روز قدس به عنوان یکی از مقاطع تاریخی حساس برای مسلمانان به حساب می‌آید که به عنوان یک جهت گیری و مانور سیاسی تلقی می‌شود و در واقع کشورهای مختلف با برگزاری چنین مراسمی باید ارتباط و همدلی و توانایی‌های خود را نسبت به آرمان‌های مردم فلسطین به دنیا یادآوری کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان خاطرنشان کرد: جریانات سیاسی باید نسبت به برگزاری روز قدس به عنوان نماد پایداری کامل نسبت به آرمان‌های اولیه انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند و از مقاومت برحق و مشروع در برابر استکبار جهانی محافظت کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.