جریمه نقدی سپاهان، سایپا و پیکان

خبرگزاری آریا-کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین احکام صادره خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل تاخیر یک دقیقه ای در ورود به زمین در نیمه دوم بازی مورخ ۴ مرداد۹۱ مقابل فولاد خوزستان، به پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

همچنین باشگاه سایپا به دلیل تاخیر دو دقیقه ای در ورود به زمین در نیمه دوم بازی مورخ ۴ مرداد۹۱ مقابل استقلال تهران، به پرداخت شش میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

در بازی تیم های پیکان و تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر تماشاگران منتسب به تیم پیکان، تخلفاتی را مرتکب شدند که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پیکان را به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال محکوم کرد و اعلام داشت در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدی این باشگاه با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهد شد. رای صادره قطعی است.

در بازی تیم های ملوان انزلی و صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر تماشاگران منتسب به تیم ملوان، تخلفاتی را مرتکب شدند و تیم نفت آبادان در نیمه دوم با سه دقیقه تاخیر وارد زمین شد. به همین دلیل تیم ملوان انزلی به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی و تیم نفت آبادان به پرداخت مبلغ ۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ضمن اینکه کمیته انضباطی به باشگاه ملوان هشدار می دهد با توجه به اینکه بازیکنان این تیم در پایان بازی با بازیکنان حریف دست ندادند، در صورت تکرار با تصمیمات شدیدتر کمیته انضباطی مواجه خواهند شد. رای صادره قطعی است.

در بازی تیم های آلومینیوم هرمزگان و داماش گیلان در هفته دوم لیگ برتر تماشاگران منتسب به تیم آلومینیوم تخلفاتی، مرتکب شدند. این تخلفات شامل انداختن لیزر از سوی تماشاگران تیم آلومینیوم به چشمان دروازه بان تیم داماش بود که بازی پنج دقیقه متوقف شد. بر همین اساس تیم آلومینیوم هرمزگان به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدی این باشگاه با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهد شد. رای صادره قطعی است.

با توجه به درخواست عباس کاظمیان به کمیته انضباطی و ارائه مستنداتی در باره اینکه وی دیگر بازیکن باشگاه فجر شهید سپاسی نیست  و باید بازیکن آزاد شناخته شود اما باشگاه فوق برگه تسویه حساب وی را صادر نمی کند، با توجه به استعلام از سازمان لیگ ، کمیته انضباطی وی را بازیکن آزاد اعلام می کند. در خصوص مطالبه وی از باشگاه فجرسپاسی وی و نماینده باشگاه فجر سپاسی، یکشنبه ۱۲ شهریور۹۱ باید با مدارک و مستندات در کمیته انضباطی حاضر شوند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.