جریمه ۷۰ میلیونی استقلال از سوی AFC

۲۶اردیبهشت،

 باشگاه فوتبال استقلال تهران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل “رفتار نامناسب هواداران” این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با جریمه‌ای ۲۰ هزار دلاری (هفتاد میلیونی) مواجه شد. باشگاه استقلال تهران بر اساس گزارش‌های داوری و ناظران این مسابقات در هر سه دیداری که میزبان بوده است و با شکایت تیم‌های میهمان روبرو شده است، به پرداخت این مبلغ جریمه شده است. گرچه شکایت قطری‌ها از سوی کمیته‌ی رسیدگی رد شده اما برای اتفاقات بازی استقلال با العین این تیم ۵ هزار دلار و برای پرتاب ترقه ها در بازی با الهلال ، رقم ۱۵ هزار دلار جریمه شده است.

به گزارش گل، جریمه‌هایی که حالا پرداخت شان به دلیل مشکلات باشگاه های ایرانی در انتقال دلار به چالشی بدل می شود اگرچه این بار AFC این فرصت را دارد تا بدهی ها را از سهم پاداش های آسیایی تیم کم کند اما پرتاب ترقه ها در این دو بازی برای استقلال رقمی معادل ۷۰ میلیون تومان هزینه به همراه داشته است و کنفدراسیون فوتبال آسیا که این حکم را در جلسه ۳ روز قبلش صادر کرده استقلال را تهدید کرده در صورت تکرار این اتفاقات با برخوردی جدی تر مواجه می شود.

امیر قلعه‌نوئی سرمربی استقلال، علیرضا منصوریان و علی فتح‌اله‌زاده مدیرعامل این باشگاه از جمله کسانی بوده‌اند که با گلایه از این حرکت هواداران، از آن‌ها درخواست کرده‌اند تا دیگر این حرکات را تکرار نکنند تا نماینده‌ی مقتدر ایران در این رقابت‌ها به چالش کشیده نشوند و مانع از حرکت آبی‌ها به سوی سومین ستاره روی پیراهن شان شوند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.