جریان انحرافی درلیست داوود احمدی‌نژاد

۱۴ام بهمن ،

داوود احمدی نژاد - خبرامروز

سرویس سیاسی:  داوود احمدی‌نژاد جمعه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد زین‌العابدین(ع) قم برگزار شده بود به اصرار حضار به خواندن لیستی که همراه داشت پرداخت و البته تنها حروف اول نام و نام خانوادگی اشخاص را منتشر کرد.

وی گفت: «ک ـ ر»، «الف ـ ن» و «الف ـ ق» اشخاصی می باشند که با فرانسه در ارتباط می باشند و از طرف جریان انحرافی برای تشییع جنازه خواننده‌ای به نام «مرضیه» در پاریس حاضر شدند.

«ف ـ ک» و «م ـ ع» اسامی دیگری بودند که احمدی‌نژاد از آن‌ها نام برد و افزود: این‌ها کسانی می باشند که در لژ بهائیت و در پلیس انگلیس می باشند و در سال سه بار به این کشور می‌روند و دائماً جلسه دارند.

وی اسامی دیگری را با عناوین «فرحناز» و «علی‌اکبر» نام برد و خاطرنشان کرد: این‌ها کسانی می باشند که اهل فومن و رامسر بوده و دائماً با پایگاه اشرف منافقان رابطه دارند.

احمدی‌نژاد در ادامه افزود: جابه‌جایی این شخص به خواسته ولایت نبود بلکه می‌خواستند جایگاهی قانونی برای او ایجاد کنند که به راحتی بتواند به خارج از کشور مسافرت کند و اعتبار لازم در اختیارش باشد.

وی افزود: این‌ها به دنبال فتنه‌ای بزرگ‌تر از سال ۸۸ می باشند و اگر موفق شوند قصد عملیاتی کردن طرح خود را دارند؛ عامل اساسی در موفق نشدن آن‌ها این است که ملت ایران چشم خود را تنها به ولایت بدوزند و گوش به فرمان او باشند، در فتنه‌های قبل نیز ملت ایران با همین شیوه سبب عدم موفقیت دشمنان شدند.

* قانون خط قرمز همه ماست

احمدی‌نژاد بیان داشت: کسانی که تاکنون پیروز نشده‌اند شیوه‌های قوی‌تری را به کار می‌گیرند تا به موفقیت برسند زیرا در آینده جایی در میان ملت ندارند؛ امروز قوه قضائیه می‌خواهد بعضی را دستگیر کند اما می‌گویند فلان شخص خط قرمز ماست در حالی که خط قرمز همگان باید قانون باشد.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه اگر قرار باشد هر شخصی خط قرمز باشد مملکت دچار هرج و مرج می‌شود، گفت: رهبری در جایگاه قانونی یعنی اصل ۱۱۰ قانون اساسی قرار دارند و هر آنچه ایشان می‌گویند باید عمل شود زیرا ولی فقیه جز کلام خدا سخنی نمی‌گوید.

* فاصله طبقاتی امروز با عدالت فاصله‌ها دارد

احمدی‌نژاد با بیان اینکه بعضی با اتومبیل‌های یک میلیاردی در خیابان‌های تهران عبور و مرور می‌کنند و بعضی اشخاص نیز با کیسه‌ای بر دوش روزی خود را در سطل‌های زباله می‌جویند گفت: این چه عدالتی است که این نوع فاصله طبقاتی در جامعه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از جوانان ایران قادر به تشکیل خانواده و ازدواج نیستند اما به حول و قوه الهی و عزم ملت ایران جریان انحرافی نیز به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند زیرا تبعیت از رهبری موفقیت و سعادت را به ارمغان می‌آورد.


» سیاست
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.